ВЦ «КиївЕкспоПлаза» вводить єдину систему акредитації для компаній-забудовників, що займаються монтажем виставкових експозицій.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор «КиївЕкспоПлаза» Ігор КОЛГАТІН.

За його словами, «КиївЕкспоПлаза» - перший в Україні виставковий центр, що запровадив систему контролю за дотриманням норм і правил техніки безпеки в період проведення монтажно-демонтажних робіт на виставках. «Система акредитації розроблена, в першу чергу, для забезпечення безпеки учасників і відвідувачів виставкового центру. Останнім часом, на хвилі динамічного розвитку виставкової діяльності в Україні, на ринок вийшли ряд операторів, діяльність яких має бути регламентована і впорядкована», - переконаний І.КОЛГАТІН.

Відео дня

Він також зазначив, що безпека виставки напряму залежить від якості її забудови. «Беручи до уваги цей факт, «КиївЕкспоПлаза» запровадила ефективну систему оцінки якості забудови відповідно до категорій виставкового обладнання», - сказав гендиректор «КиївЕкспоПлаза».

Так, за його словами, при монтажі стендів або експозицій компанії-забудовники використовують два типи виставкового устаткування: «стандарт» або «нестандарт». «До стандартного виставкового устаткування відносяться алюмінієві конструкції та інші елементи виставкових систем типу «Октанорм», «Конста», «Просистем» та інших зарубіжних виробників, які мають сертифікати відповідності. Стенд, виготовлений з конструкцій цих компаній, безпечний, надійний і прогнозований. Проте разом з якісним виставковим обладнанням при забудові експозицій використовується нестандартне (несертифіковане) виставкове обладнання, яке може бути виготовлене з пожонебезпечних матеріалів і не витримувати необхідних навантажень. Це металеві зварні або збірні конструкції, гіпсокартони, тканинні або паперові перегородки та інші матеріали, які останнім часом широко використовуються при створенні так званих «ексклюзивних» стендів», - пояснив експерт.

Він повідомив, що на сьогоднішній день в «КиївЕкспоПлаза» акредитовано 30 компаній-забудовників з України, Росії, Німеччини, Польщі, Болгарії, Естонії, Чехії, Словаччини, Литви і Туреччини.

«Акредитація є письмовим оформленням правовідносин двох сторін - експоцентру і забудовника, згідно з яким забудовнику надається можливість виконувати монтажно-демонтажні та інші необхідні роботи з підготовки експозиції в експоцентрі. Умови і порядок участі забудовника у виставковому процесі викладено у відповідному договорі і правилах», - уточнив І.КОЛГАТІН.

При цьому, на його думку, «головна перевага акредитації в тому, що вона детально і вичерпно пояснює забудовникам основні вимоги до сертифікації устаткування, охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних і екологічних норм, вимоги до робіт підвищеної складності під час монтажу виставки. Працюючи за такою системою, «КиївЕкспоПлаза» і будь-який інший виставковий центр зможе гарантувати організаторам, учасникам і відвідувачам їхню безпеку під час заходу. Ми вважаємо, що досвід роботи в рамках цієї системи безпеки заслуговує вивчення і застосування у всіх виставкових центрах України», - зазначив гендиректор «КиївЕкспоПлаза».

Разом з тим він сказав, що дане нововведення не направлене на витіснення з ринку дрібних компаній, що надають послуги з монтажу виставкових експозицій.

У свою чергу, директор агентства «Комерційна графіка» Олександр МЯСНІКОВ зазначив, що «розширення кола забудовників-оформлювачів виставок призвело до того, що цей процес на території «КиївЕкспоПлаза» вийшов з-під контролю. Запроваджуючи систему акредитації, ми хочемо створити рівні умови для всіх операторів цього ринку відповідно до європейських норм, що пред`являються до виставкового обладнання», - сказав О.МЯСНІКОВ.

Він також повідомив, що ряд забудовників сприйняли нові правила, як утиск їх прав. «Ми не згодні з таким трактуванням системи акредитації. Впродовж минулого року ми вели консультації з операторами ринку і врахували їх пропозиції і уточнення до правил акредитації», - підкреслив О.МЯСНІКОВ.

За його словами, «використовуючи несертифіковані матеріали, забудовники і замовники-експоненти економлять свої гроші. Але якщо в ході виставки відбудеться інцидент, то вся відповідальність ляже на «КиївЕкспоПлаза», а виставковий центр не має наміру через це ризикувати своєю репутацією».

Довідка УНІАН. Впродовж 2006 року в виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» було проведено 95 національних і міжнародних виставок загальною площею 324 тис. 867 кв. м, що на 27% перевищує показники 2005 року (256 тис. 628 кв. м). У виставках взяли участь 8 тис. 595 компаній (зокрема 1 тис. 542 іноземних) з 45 країн світу. Виставки відвідало понад 540 тис. людей.