Вихід виставок компанії «Євроіндекс» на ринок Східної Європи — один з головних підсумків її діяльності у 2006 році.                                                                                       7.02.2007                                                                                                

У 2006 році компанія «Євроіндекс» провела 19 виставок, чиста площа яких склала 35 160 кв. метрів. Загалом виставки зібрали 1 749 учасників з 24 країн світу та 91 226 відвідувачів. Серед нових проектів минулого року:

· міжнародна виставка «Електроніка і промислова автоматизація»;

Відео дня

· міжнародна спеціалізована виставка «Насоси. Компресори. Арматура»;

· спеціалізована виставка-форум медичної техніки, лабораторного обладнання і лікарських засобів, що застосовуються у педіатрії, акушерстві та гінекології, «Здорова нація: Здоров’я жінки та дитини».

Також у 2006 році «Євроіндекс» вперше виступив партнером компанії «Техекспо» в організації міжнародної виставки-конференції з телекомунікацій і телерадіомовлення EEBC — головної події для даної галузі в Центральній та Східній Європі.

Докладну інформацію про всі події 2006 року містить річний звіт компанії.

СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ВИСТАВОК КОМПАНІЇ «ЄВРОІНДЕКС»

Україна поступово стає частиною східноєвропейського економічного простору, що охоплює країни колишнього соціалістичного блоку (Болгарію, Польщу, Румунію, Словакію, Угорщину, Чехію), а також Росію, Білорусь, країни Балтії й Молдову. На сьогодні це великий (з населенням понад 150 млн.) регіон, що досить динамічно розвивається та виходить на шлях економічної й культурної інтеграції. Саме на географічні регіони такого масштабу орієнтуються найбільші світові виробники при розробці своїх маркетингових стратегій.

Крім того, в умовах глобалізації окремі національні ринки стають занадто малими для того, щоб забезпечити повернення маркетингових інвестицій учасникам спеціалізованих виставок, особливо на тих ринках товарів і послуг «бізнес для бізнесу», де кількість постачальників і споживачів обмежена. Але потреба у таких заходах залишається й навіть зростає в міру появи інновацій, ускладнення товарів і технологій, скорочення їхнього життєвого циклу, падіння ефективності традиційної реклами.

Усе це породжує можливість створення маркетингових інструментів міжнародного масштабу — східноєвропейських виставок, ефект від яких підсилюється й культурними традиціями Східної Європи, які потребують не просто особистого знайомства, а достатньо тісного спілкування продавця і покупця.

Серед виставок компанії «Євроіндекс» найбільш перспективними для виходу на східноєвропейський ринок є міжнародна виставка енергетики, електротехніки, енергоефективності elcomUkraine та міжнародна виставка технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції «Промисловий холод».

elcomUkraіne — найбільша вітчизняна виставка промислових технологій, яка за презентабельністю та рівнем організації не має аналогів в Україні та повною мірою відповідає світовим виставковим стандартам — у 2004 році виставка отримала сертифікат Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI (усього у світі за тематикою «енергетика, електротехніка» сертифіковано 32 виставки).

 Для представництв світових брендів, провідних вітчизняних та закордонних виробників і постачальників участь в elcomUkraіne є традиційною і необхідною. ABB, APC, Moeller, Schneider Electric, Siemens, а також «Ампер», «Беттерман Україна», «Високовольтний союз», «Діелектричні кабельні системи України», «Італ-Техно», «КВК-Електро», «КСК-Автоматизація», «НТТ Енергія», «Одескабель», «Про-Електро», «СВ Альтера», «Сінапс», «Тавріда Електрик» та інші з року в рік демонструють на виставці свої останні розробки й досягнення.

У 2006 році в elcomUkraіne взяли участь 292 компанії, серед яких 83 іноземні з 19 країн. Національні павільйони представили Німеччина, Китай, Польща, Чехія. Відвідало виставку майже 15 000 фахівців не тільки з усіх регіонів України, а й з 25 країн світу.

«Промисловий холод» на сьогодні — найбільша виставка даної тематики у Східній Європі. Стабільно високий інтерес до виставки підтверджується щорічним зростанням її основних показників. Так, у 2006 році кількість учасників виставки збільшилась на 15%: 55 провідних компаній з України, Італії, Росії, Польщі представили повний спектр сучасного промислового холодильного обладнання, передові технології кондиціонування, кліматизації, вентиляції, фільтрації й очищення повітря для підприємств різних галузей економіки. Понад 8 тис. фахівців з усіх регіонів України приїхали ознайомитись з експозицією виставки. Оргкомітет продовжує активно співпрацювати з східноєвропейськими професійними асоціаціями та засобами масової інформації для запрошення фахівців з цих країн на «Промисловий холод 2007».

НОВИНКИ ВИСТАВКОВОГО СЕЗОНУ 2007 РОКУ

Усі заходи 2007 року відбудуться відповідно до виставкового плану, що додається. Докладно зупинимось на новинках майбутнього виставкового сезону.

Під гаслом «вперше» цьогу року пройдуть:

· 1-й професійний ІТ-Саміт «Діалог мовою бізнесу», який вперше об’єднає три аудиторії з різними поглядами та інтересами — IT-директорів (CIO), керуючих директорів (CEO) та фінансових директорів (CFO) — з метою впровадження й повноцінного використання інформаційних систем на підприємствах України. Ознайомитись з новітніми технологіями, розробками та комплексними рішеннями учасники ІТ-Саміту зможуть, оглянувши експозиції виставок EnterEX — інформаційні технології для бізнесу та  ExpoTEL — телекомунікації для бізнесу, які пройдуть одночасно.

· Національна виставка спортивних товарів та послуг GO!Sport, яка відбудеться під егідою Асоціації «Спортивна індустрія України» за підтримки компанії «Спорт Коммьюнікейшн Груп», організатора виставки ispo Росія. Серед її тематичних напрямків — sport fashion, фітнес, outdoor, авто/мото/вело, зимові, водні, командні види спорту та спортивні споруди. Виставка покликана стати ефективним маркетинговим інструментом подальшого розвитку ринку й популяризації спортивного руху в Україні.

Розширено новими напрямками тематику міжнародної спеціалізованої виставки «Насоси. Компресори. Арматура. Теплообладнання» — «НКАТ»: гідравліка, пневматика й теплообладнання поповнять спектр пропозицій для переоснащення українських промислових і комунальних підприємств.

 Подальшого розвитку набув і проект «Здорова нація 2007», який об’єднає чотири спеціалізовані виставки:

· «Здорова нація. Здоров’я жінки та дитини» — лікувально-діагностичне обладнання і фармакологічні препарати, що застосовуються в  педіатрії, акушерстві, гінекології, неонатології;

· «Здорова нація. Діагностика» — сучасне лікувально-діагностичне, лабораторне обладнання та матеріали;

· «Здорова нація. Кардіологія. Кардіохірургія» — лікувально-діагностичне обладнання, інструментарій і фармакологічні препарати, що застосовуються в кардіології і кардіохірургії;

· «Здорова нація. Швидка та невідкладна допомога» — медичне обладнання, техніка і фармакологічні препарати, що застосовуються при наданні медичної допомоги хворим на догоспітальному етапі.

Запрошуємо усіх зацікавлених на виставки 2007 року. Ми впевнені, що час, присвячений відвіданню виставок, буде цікавим та корисним. А представникам ЗМІ будуть завжди раді у прес-центрі виставок, де ми прагнемо створити всі умови для плідної журналістської праці.

 Ми вдячні всім нашим партнерам, завдяки яким минулий сезон був успішним і продуктивним. Особлива подяка засобам масової інформації, що висвітлювали наші заходи та проекти і сприяли тим самим поширенню як важливої ділової інформації, так і професійних знань у колах фахівців.

 За більш детальною інформацією звертайтесь до Марини Клішиної, PR-менеджера компанії «Євроіндекс», за тел. (044) 461-9303 або e-mail: klishina@eindex.kiev.ua