Підсумки спільної акції від «АЛЛО» і Life

11:03, 31 січня 2007
Останні події
0 0

У цей час групи компаній «АЛЛО» припадають на частку 24% продажів мобільних телефонів і цифрової техніки в Україні, а на мережу магазинів «АЛЛО» – 7-9%. Структура продажів в магазинах мережі «АЛЛО» наступна: мобільні телефони займають в загальному об`ємі реалізації 75%, послуги, що попередньо оплачені, – 21,1%, цифрова техніка – 3,9%.

Ринок мобільного зв`язку в Україні розвивається, його остаточна структуризація відбудеться в 2007-2008 роках. Крупні мережі поступово витіснять безліч невеликих магазинів і спеціалізованих ринків. «Через два-три роки торгових мереж всеукраїнського масштабу припадатиме на частку близько 80% ринку, а 20% залишаться за локальними магазинами і регіональними мережами, – прогнозує директор роздрібної мережі «АЛЛО» Валерій Золотухін. - Згідно з оцінками експертів, наша компанія як і раніше буде крупним гравцем з часткою ринку приблизно 8-10%».

За станом на 12.01.2006 торгова мережа «АЛЛО» налічує 363 магазини в 102 містах, 137 філіалів.

Рекламні активності:

Підведені підсумки сумісної акції від «АЛЛО» і Life "Багами зарезервовано"

15 жовтня по 15 листопада 2006 року в ексклюзивних магазинах Life торгової мережі «АЛЛО» пройшла акція "Багами зарезервовано". Згідно з умовами, кожен покупець пакету Life Platinum ставав учасником розиграшу путівки на Багами. Підсумки сумісної акції від «АЛЛО» і крупного мобільного оператора Life були оприлюднені 30 листопада 2006 року в прямому офісі «АЛЛО» в Дніпропетровську. Переможницею розиграшу і щасливою власницею дорогої путівки на Багами стала мешканка Донецька Дінева Ніна Володимирівна.

Компанія «АЛЛО» сердечно вітає переможцю і бажає приємного відпочинку!

Акція від АЛЛО і Nikon

Тільки у «АЛЛО», купубчи фотокамери Nikon, ти одержуєш олівець для чищення об`єктиву Lenspen*. Акція проходить з 28 грудня по 28 січня 2007 року.

Заряди швидко і просто!

Сучасний світ диктує нам свої правила. Стрімко розвиваються нові технології, і щоб йти в ногу з часом, слід вчасно реагувати на всі нововведення ринку. Компанія "АЛЛО" в черговий раз тішить своїх відвідувачів новинками.

Цього разу наші покупці будуть приємно здивовані введенням новітньої послуги в мережі магазинів - зарядки мобільних телефонів. Аналогічна пропозиція вам не зможе запропонувати жоден інший магазин або сервісний центр.

Проект зарядки мобільних телефонів стартував 25 вересня 2006 року в шести магазинах Дніпропетровська за адресами:

1. вул. Артема, 3

2. вул. Березінська, 19

3. ін. Гагаріна, 171

4. ін. Героїв, 1к

5. вул. Харківська, 4

6. вул. Робоча, 168

7. ін. К.Маркса, 57

Ця запатентована послуга дозволяє надати споживачеві можливість швидкої і безпечної зарядки мобільного телефону у будь-який час без необхідності носити з собою габаритний зарядний пристрій. Ви просто приходите в один з найближчих магазинів компанії "АЛЛО", перерахованих вище, заповнюєте просту форму і абсолютно безкоштовно заряджаєте свій телефон.

Найближчим часом компанія планує впровадити таке устаткування в найбільшій кількості магазинів по всій Україні. Сподіваємося, що незабаром всі покупці і просто відвідувачі магазинів "АЛЛО" самі переконаються в зручності і безпеці безкоштовної зарядки телефонів.

Довідка. Історія групи компаній «АЛЛО» почалася в 1998 році з відкриття в Дніпропетровську магазина, що пропонує покупцям не тільки засоби зв`язку, але і аудіо-, відео- і побутову техніку. З часом керівництво компанії усвідомило, що не зможе протистояти крупним конкурентам – мережам з продажу техніки для дому, – і вирішило зосередити свої зусилля на одному товарному напрямі – мобільних телефонах. Зараз торгова мережа компанії налічує 361 магазин в 97 містах України. Багатий асортимент мобільних телефонів, аксесуарів і карт поповнення рахунку з січня 2005 року був розширений за рахунок цифрової портативної техніки і карт пам`яті. Окрім продажу перерахованих продуктів мережа  надає якісне гарантійне і післягарантійне сервісне обслуговування, різні супутні послуги.

На початку 2005 року керівництво вирішило змінити її організаційну структуру, закріпивши виконання ключових функцій і контроль над їх реалізацією за окремими підрозділами. На зміну матричній структурі прийшла дивізійна, що дозволила відокремити основний бізнес від додаткового і зробити його більш керованим. Тепер компанія придбала вид корпорації, що складається з декількох підрозділів: роздріб представляє торгова мережа «АЛЛО», дистрибуцією і оптом займається «Цифротех», сервісом – «АЛЛО-СЕРВІС», контентом – «АЛЛО-КОНТЕНТ», є і своя будівельна компанія.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter