Депутатська група Київоблради “За чисту Київщину” заявляє про недоліки проекту Програми соціально-економічного розвитку області

15:07, 20 грудня 2006
Останні події
0 0

Депутатська група Київської обласної ради “За чисту Київщину” заявляє про недоліки проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік. 

Депутатська група Київської обласної ради “За чисту Київщину” заявляє про недоліки проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив голова групи В’ячеслав КВЯТ.

За його словами, реалізуючи надані законодавством повноваження депутатська група «За чисту Київщину» готує пропозиції для прийняття рішень щодо збалансованого вирішення соціальних та економічних завдань за умови забезпечення здоров’я населення області та запобігання забрудненню довкілля.

Він зауважив, що одним з найважливіших на сьогоднішній день є питання затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік.

Проект Програми був розроблений Київською обласною державною адміністрацією та поданий на розгляд і затвердження Київській обласній раді.

В.КВЯТ підкреслив, що проаналізувавши проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік на розширеному засіданні 19.12.2006 р. група «За чисту Київщину» виявила ряд суттєвих недоліків проекту Програми, які визначають антисоціальний та антигуманітарний характер Програми і заздалегідь створюють передумову неефективності виконання даної Програми.

Депутат навів декілька таких недоліків. Зокрема, Програма соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік у редакції запропонованого Київською обласною державною адміністрацією проекту, на думку групи, не має на меті забезпечення сталого розвитку населених пунктів Київської області, розвитку місцевого самоврядування і сприяння утвердженню громадянського суспільства у межах Київської області, оскільки у Програмі відсутні посилання на відповідні акти законодавства і міжнародно-правові норми, що свідчить про те, що проект Програми розроблений без урахування відповідних важливих і прогресивних положень.

Також зміст проекту Програми свідчить про те, що у дійсності Програма не спрямована на вирішення проблем соціальної сфери, серед яких, зокрема, проблеми скорочення чисельності населення Київської області, висока смертність, неефективність заходів щодо охорони здоров’я і профілактики захворювань населення, підтримки добробуту мешканців Київської області тощо. В.КВЯТ сказав, що у зв’язку з цим положення пункту 2.4 «Соціальний захист населення» проекту Програми про те, що в основу пріоритетів соціальної політики покладене вирішення проблем соціально незахищених верств населення, має декларативний характер.

Крім цього, ряд заходів, що передбачені проектом Програми для виконання у 2007 році у різних галузях економіки та соціальної сфери у конкретних населених пунктах області (наприклад, будівництво шкіл, будинків-інтернатів, будинків культури, будівництво та відродження пам’яток історії та культури; будівництво водопровідних та каналізаційних мереж, реконструкція каналізаційних очисних споруд, поліпшення стану автомобільних доріг тощо), на думку членів групи, не забезпечені наявністю потенційно ефективних цільових регіональних програм та достатнім фінансуванням.

Депутат сказав, що найбільший подив і обурення викликають положення Таблиці 10 проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік, оскільки з-поміж загального обсягу фінансування цільових регіональних програм у 2007 році у розмірі 303, 402 млн. грн.. більше третини припадає на програму забезпечення житлом суддів, місцевих судів Київської області, Апеляційного суду Київської області, Київського міжобласного апеляційного господарського суду та Господарського суду Київської області на 2007-2010 роки – 41 млн. грн.;

програму організаційного забезпечення діяльності місцевих судів, апеляційного суду Київської області, Київського міжобласного апеляційного господарського суду на 2007-2010 роки – 78, 397 млн. грн. та інші.

При цьому В.КВЯТ підкреслив, що, наприклад, на дійсно соціально значущі і важливі, першочергові програми передбачено значно менше, а саме:

- на реалізацію у 2007 році Національної програми забезпечення профілактики ВІЛ інфекції, допомоги та лікування ВІЛ інфікованих та хворих на СНІД передбачено всього 120 тис. грн.;

- на реалізацію Комплексної програми профілактики злочинності в Київській області на 2006-2010 роки – усього 100 тис. грн.;

- на реалізацію Програми протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та поширенню наркоманії у Київській області на 2003-2010 роки – усього 80 тис. грн.;

- на реалізацію Київської обласної Комплексної програми “Здоров’я нації” на 2003-2011 роки – всього 90 тис. грн.;

- на реалізацію Програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2006-2010 роки – всього 2, 928 млн. грн., а на реалізацію програми «Турбота» - всього 2, 250 млн. грн., незважаючи на те, що подібні програми є передумовою досягнення задекларованої мети - забезпечення соціального розвитку Київщини.

На підставі цього депутатська група «За чисту Київщину» винесла пропозицію про неприйняття проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на 2007 рік у зв’язку з його антисоціальністю.

Довідка УНІАН. Депутатська група з питань комплексної охорони довкілля та сталого розвитку регіону «За чисту Київщину» Київської обласної ради п’ятого скликання була зареєстрована секретаріатом сесії Київської обласної ради за № 46 від 30.11.2006 р. До складу депутатської групи «За чисту Київщину» увійшли 22 депутати Київоблради.

Головною метою роботи депутатської групи «За чисту Київщину» є забезпечення комплексної охорони довкілля та сталого розвитку населених пунктів Київської області, що передбачає економічно, соціально та екологічно збалансований розвиток населених пунктів Київської області, забезпечення динамічної та збалансованої єдності економіки, соціальної сфери та екології з пріоритетом екологічної складової, на підставі положень та концепцій, закріплених нормами національного законодавства та міжнародного права, що застосовується у встановленому законом порядку на території України.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter