Рекламний ринок України посідає перше місце в Європі за темпами зростання

17:49, 30 листопада 2006
Останні події
1 0

Рекламний ринок України посідає в Європі перше місце за темпами зростання. Такі дані озвучив старший медіа-аналітик Cortex, аналітичного підрозділу холдингу Publicis Group, Media Олексій БАКУН сьогодні під час прес-конференції в УНІАН. 

Рекламний ринок України посідає в Європі перше місце за темпами зростання. Такі дані озвучив старший медіа-аналітик Cortex, аналітичного підрозділу холдингу Publicis Group, Media Олексій БАКУН сьогодні під час прес-конференції в УНІАН.

«За темпами зростання ринку реклами Україна вийшла на перше місце в Європі і, швидше за все, збереже цю позицію і в майбутньому, оскільки інші, більш зрілі ринки, розвиваються повільніше. Проте з насиченням роздрібного ринку і постійною медіа-інфляцією до 40% на рік рекордну динаміку ринку зберігати буде дедалі складнішим», - відзначив О.БАКУН.

При цьому, за його словами, якщо враховувати не загальний обсяг ринку реклами, а обсяг реклами на душу населення, то Україна суттєво відстає від своїх сусідів. Порівняно з високорозвинутими країнами, український рекламний ринок далекий від насичення і існує значний потенціал його розвитку. Подальший розвиток рекламного ринку, за оцінками аналітиків, пояснюється розвитком інших товарних ринків, насамперед , збільшенням обсягів ринку FMCG (товари масового споживання). Зростання ринку споживчих товарів і послуг, поява нових брендів позначається і на зростанні обсягів ринку реклами.

На думку експертів компанії, в 2011 році український ринок реклами в медіа становитиме 1,2-1,5% ВВП - 40-50 дол. на душу населення. При цьому ТБ залишиться основним медіа каналом, проте решта каналів поступово виконуватимуть дедалі значнішу роль (при цьому найбільші темпи зростання будуть у нових медіа, включаючи Інтернет, кіно, амбієнт).

Довідка УНІАН. У березні 2005 року холдинг Publicis Group Media Ukraine сформував підрозділ Cortex, основним завданням якого є вивчення ринку медіа, глибинний аналіз медіа-споживання і розробка методик і інструментів для максимізації ефективності медіа-планів.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter