За останні два роки на телеканалах України на третину зменшилась кількість сюжетів про вбивства – моніторинг Партії гуманістів

18:02, 19 жовтня 2006
Останні події
1 0

Партія гуманістів України констатує, що за останні два роки українське телебачення помітно подобрішало, зокрема, на третину - з 120 до 72 - зменшилась кількість сюжетів про вбивства на телеканалах. 

Партія гуманістів України констатує, що за останні два роки українське телебачення помітно подобрішало, зокрема, на третину - з 120 до 72 - зменшилась кількість сюжетів про вбивства на телеканалах.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН заступник голови Партії гуманістів Микола ШПАКОВАТИЙ, оприлюднюючи результати проведеного моніторингу телепередач України. Це дослідження проводили 19 активістів Об’єднання та Партії гуманістів України, які 12 жовтня ц.р. переглянули передачі 15 телеканалів з 19-ї до 23-ї години.

За його інформацією, на відміну від попереднього моніторингу, який проводився 15 квітня 2004 р., цьогорічний моніторинг продемонстрував, що кількість позитивних сюжетів зараз перевищує кількість негативних. Тобто, крім зменшення сцен вбивств, зменшилась частка взагалі негативних сюжетів (зґвалтування, крадіжки, моральні образи тощо) - з 40,2% до 31,1%, натомість збільшилась частка позитивних сюжетів (мотиви кохання, дружби, сімейних цінностей тощо) - з 47,2% до 55,1%.

“Отже, ми можемо стверджувати, що за останні два роки українське телебачення зробило якщо не прорив, то принаймні якийсь якісний зсув у бік гуманізації своїх програм, своїх сюжетів”, - підкреслив М.ШПАКОВАТИЙ.

Присутній на прес-конференції керівник Київської організації ПГУ Андрій ЯРЕМЕНКО звернув увагу на те, що до негативних сюжетів віднесені і рекламні матеріали, які зайняли приблизно 17% загального ефірного часу, зокрема, це реклама алкоголю та алкогольних брендів (зафіксовано 52 випадки), слабоалкогольних і пивних брендів (46 показів). Але, як зазначив А.ЯРЕМЕНКО, найголовнішою проблемою є реклама медикаментів, яку показали 153 рази. Він підкреслив, що у більшості таких показів дані про ліцензію або не згадувались взагалі, або згадувались таким чином, що не давали вичерпних відомостей про фірму-реалізатора. “Навіть якщо взяти таку ситуацію, що всі медикаменти якісні, але реклама медикаментів провокує те, що люди починають займатися самолікуванням. І виходить те, що Міністерство охорони здоров’я видає накази та намагається обмежити продаж ліків без рецептів, а телебачення, з іншого боку, рекламує продаж ліків... але люди, які купують їх, вони не лікарі, не можуть собі правильно поставити діагноз, і це інший бік проблеми”, - наголосив А.ЯРЕМЕНКО. Водночас, за його словами, у сфері реклами на телебаченні є також позитив - зникла реклама тютюнових брендів.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter