Один з провідних світових виробників програмного забезпечення - компанія Adobe - має намір активізувати боротьбу з розповсюдженням в Україні піратських копій її продукції.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН фахівець з антипіратської діяльності компанії Adobe Набжіб ХАН.

Він відзначив, що в багатьох країнах проблема дотримання авторських прав стоїть гостро, і Україна не є винятком. Економіки багатьох країн несуть величезні збитки від діяльності «піратів». Водночас, з погляду простого споживача, все має дещо інший вигляд, адже, як відзначив Н.ХАН, багато споживачів не можуть собі дозволити придбати ліцензійне програмне забезпечення і змушені користуватися «піратською» продукцією. Разом з тим, завжди будуть і такі споживачі, які спроможні заплатити за якісний продукт, але при цьому не хочуть цього робити і знову-таки використовують «піратське» ПЗ.

Відео дня

На думку Н.ХАНА, основними інструментами для досягнення зниження рівня «піратства» є додаткова освітня робота, що проводиться серед населення, дійсно діючі закони, які захищають авторське право, і, звичайно ж, інженерні розробки, які дозволяють певною мірою забезпечити продукцію від підробки.

На прес-конференції партнер юридичної фірми ЛЕКСФОР Владислав ШАПОВАЛ відзначив, що вже найближчим часом Adobe має намір провести кампанію із захисту авторських прав компанії на вироблюване нею ПЗ. Серед інструментів, які компанія має намір застосовувати проти «піратів», В.ШАПОВАЛ назвав профілактичну діяльність, яка має на увазі поштові розсилки споживачам роз`яснювальних матеріалів, публікації в ЗМІ і так далі, а другий інструмент - це судові позови, які Adobe має намір подати до «компаній-піратів». Як повідомив В.ШАПОВАЛ, уже складено список підприємств з різних сфер діяльності, які перебувають «під особливою увагою» компанії Adobe, і проти яких уже найближчим часом можуть бути подані позови у зв`язку з порушенням ними авторських прав.

На запитання журналістів про розмір коштів, які планується витратити на «антипіратську» кампанію в Україні, представники Adobe відповіли, що не можуть розголошувати будь-які цифри, і відзначили лише, що гроші - це не проблема.

Що стосується діяльності компанії Adobe на українському ринку, то, як відзначив представник Adobe в СНД Павло ЧЕРКАШИН, «Україна є ринком великих нереалізованих можливостей». Він повідомив, що, розширюючи свою діяльність в Україні, компанія Adobe має намір орієнтуватися, в першу чергу, на корпоративні продукти для великого і середнього бізнесу. Дещо нижчі за важливістю продукти для графічного дизайну, орієнтовані на середній і малий бізнес, а також роздрібні продукти.

Знижувати ціни на свою продукцію для збільшення своєї частки на ринку компанія Adobe не планує, оскільки вважає, що цим рівень «піратства» не знизити. «Ми не віримо в те, що, знизивши ціни, ми можемо знизити рівень «піратства»» - сказав Н.ХАН.

Довідка УНІАН. Компанія Adobe заснована в 1982 році і відіграла значну роль у революційному розвитку настільних видавничих систем. Сьогодні в арсеналі фірми близько 40 програмних продуктів. Найпопулярніший продукт Adobe - Photoshop, на його частку припадає 27% усіх продажів компанії.