Технологічні проблеми, що виникли у зв`язку з недоліками в проекті Дарницького залізнично-автомобільного мостового переходу, усунуто. Про це 14 липня під час прес-конференції в УНІАН на тему “Міст Кірпи: міфи і реальність” повідомив заступник директора проектного інституту “Київдніпротранс” Анатолій КОСТЕНКО.

Як передає кореспондент УНІАН, за його словами, після проведеної “Київдніпротрансом” експертизи, було ухвалено рішення про те, що сім опор мосту потребують додаткового армування зовнішніх поверхонь.

«Роботи з додаткового армування буде проведено найближчим часом і не вимагатимуть перепроектування опор», - повідомив А.КОСТЕНКО.

Відео дня

Водночас, він відзначив, що на внутрішній стороні опор армування достатнє і посилення не вимагає.

Як повідомляв УНІАН, заступник начальника Центральної служби держпідприємства “Укрінвестекспертиза” Міністерства будівництва України Альфред КРИТЕНКО раніше заявляв про необхідність перепроектування опор мосту, у зв`язку з необхідністю посилення їх внутрішніх поверхонь.

У свою чергу, виконуючий обов`язки директора дирекції з будівництва Дарницького мосту ДТГО «Південно-Західна залізниця» Вадим СУЧКОВ, висловив задоволення результатами експертизи “Київдніпротранс”.

На його думку, після розв’язання проблеми щодо семи опор, розташованих на намивному острові, в будівництві мосту усунуто всі технічні перешкоди.

Він повідомив, що на сьогодні вже проходить монтаж пролітних конструкцій мосту, 50% з яких вже доставлено до місця будівництва.

«Здача першої черги Дарницького мосту – залізничної, як і планувалося, відбудеться в першій половині 2007 року», - сказав В.СУЧКОВ.

Що стосується питання про відселення з території будівництва мосту підприємств і організацій, то, за словами В.СУЧКОВА, у дирекції з будівництва Дарницького мосту існують попередні домовленості з усіма 120 організаціями, що підлягають відселенню. «Укрзалізниця» компенсує лише вартість власності, розташованої на територіях, що відселяються, питаннями землевиділення займається Київрада”, - відзначив він.

Також, за словами В.СУЧКОВА, серед зауважень Мінбуду, які було надано за результатами перевірки будівництва Дарницького мосту, була відсутність генерального підрядника з цього будівництва.

“Практично всі зауваження Мінбуду нами усунуто, а що стосується останнього, то виходячи з обсягів виконаних робіт, генеральним підрядником визначено компанію “Планета-Міст”, - повідомив В.СУЧКОВ.

Довідка УНІАН. Кабінет Міністрів України схвалив техніко-економічне обґрунтування будівництва нового залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві (з підходами) на залізничній ділянці Київ-Московський-Дарниця розрахунковою вартістю 3 млрд. 897,6 тис. грн. Це закріплено у розпорядженні уряду від 15 жовтня 2004 року №733-р. З цієї суми на будівельні роботи передбачено 2 млрд. 653,5 тис. грн.

У жовтні 2004 року уряд надав Deutsche Bank - переможцю тендеру щодо надання кредиту під будівництво переходу - державні гарантії на кредит у розмірі 700 млн. дол. для будівництва автомобільно-залізничного мосту через Дніпро.

Проект Дарницького залізнично-автомобільного мостового переходу було розроблено у ВАТ «Трансміст» (Санкт-Петербург, РФ).

15 липня 2004 року в Києві розпочалося будівництво Дарницького залізничного вокзалу і нового залізнично-автомобільного мосту через Дніпро. Будівництво мосту і вокзалу планувалося завершити в 2006 році.

Основні параметри мосту: довжина - 1100 м з 2 залізничними коліями і 6 смугами для руху автотранспорту. Будівельна довжина залізничних колій - 35 км, автомобільних підходів - 4,5 км.

Будівництво мосту ведеться компаніями «Планета-Міст», турецькою «Dogus» і ВАТ «Мостобуд».