Асоціація зовнішньої реклами України розробила пакет ініціатив ”П’ять кроків поступального розвитку зовнішньої реклами” в Києві.
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН голова Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем БІДЕНКО, підкресливши, що ці ініціативи стосуються вирішення проблем нормативного характеру, комунікації між владою і іншими учасниками ринку, соціальної відповідальності бізнесу та благоустрою міста та покращення ситуації із завантаженням міста рекламою.
Як зазначив А.БІДЕНКО, пакет ініціатив передбачає ухвалення нових правил розміщення зовнішньої реклами в м. Києві. ”Правила київські застарілі, вони неточні, діють не повністю, оскільки суперечать правилам, які існують на загальноукраїнському рівні, структура на видачу дозволів на зовнішню рекламу в Києві є дуже розмита, є декілька центрів ухвалення рішень”, - зазначив він.
Зокрема, пропонується провести із залученням зовнішніх аналітиків розширену експертизу цінової політики місцевої влади у сфері зовнішньої реклами з метою впливу на вектори розвитку ринку та якість рекламних конструкцій.
Асоціація також виступає з ініціативою забезпечити можливість функціонування Ради з питань реклами при КМДА, визначити статус рішень, які нею прийматимуться, та визначити перелік членів такої Ради, включивши до неї представників влади, бізнесу та громадських організацій.
Асоціація також відзначає непрофесійне та популістське регулювання питання реклами тютюнових та алкогольних виробів. Зокрема, у Верховній Раді зареєстровано черговий законопроект, яким пропонується повністю заборонити рекламу тютюну та алкоголю. Асоціація застерігає, що в такий спосіб можна лише дестабілізувати ринок зовнішньої реклами та значно зменшити надходження до місцевих бюджетів. На переконання членів Асоціації, лише поступова заборона зовнішньої реклами тютюну та алкоголю є ефективним вирішенням ситуації.
Окрім того, Асоціація цього року буде знову ініціювати проведення в Києві соціальної кампанії засобами зовнішньої реклами. Проаналізувавши дані соціологів та громадських організацій, Асоціація вважає за необхідне провести масштабну кампанію, присвячену боротьбі з наркоманією.
У свою чергу директор компанії "Український медіа-монітор" Юрій ЧАРУХА відзначив, що останнім часом спостерігається більше заповнення великими форматами зовнішньої реклами віддалених районів Києва, поява в місті більш якісних конструкцій для зовнішньої реклами.
Він також відзначив негативні тенденції, зокрема велику насиченість рекламними конструкціями, передусім, центральної частини міста. За кількістю рекламних конструкцій на одиницю площі Київ вже наблизився до Москви.
Як повідомив керівник ГО "Київреклама" Віктор КУНЦ, до бюджету міста цього року планується перерахувати 60 млн. гривень плати за зовнішню рекламу, і близько 20 млн. гривень планується додатково перерахувати комунальним підприємствам, на території яких ця реклама розміщена.
На думку В.КУНЦА, галузь зовнішньої реклами потребує нової нормативно-правової бази. За його словами, існує також проблема самовільних конструкцій. В.КУНЦ повідомив, що на сьогодні близько 60 наземних конструкцій із зовнішньою рекламою встановлено самовільно.
Він також вважає, що існує проблема з проведенням конкурсів у рекламі. “На сьогодні в Україні не проводилося жодного конкурсу на отримання дозволу на розташування рекламних конструкцій”, - зазначив він, додавши, що вже є доручення голови КМДА про необхідність підготовки пропозицій про проведення таких конкурсів. “Ми звернулися до міської ради з пропозицією в центрі міста, а саме: від Європейської площі до площі Толстого, провести тендер на розміщення реклами, це стосується тільки нових місць розташування”, - сказав В.КУНЦ.
На сьогодні в Україні працює 700 компаній, які займаються зовнішньою рекламою, в Києві близько 250.