Сьогодні в Одесі відкрився універсам «Сільпо», який став сотим магазином мережі в Україні. Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив виконавчий директор мережі «Сільпо» Валерій ВЛАСЕНКО.

За його словами, «в 2005 році мережа налічувала 80 магазинів. Мета до кінця цього року – 125 магазинів».

При цьому В.ВЛАСЕНКО зазначив, що інвестиції у відкриття одного магазина становлять, в середньому, 1,5 млн. дол., не рахуючи інвестицій у розвиток логістичних центрів.

Відео дня

Він повідомив, що «в довгострокових планах експансії по Києву - більш ніж удвічі збільшити кількість магазинів», а цього року в Києві буде відкрито 3 універсами «Сільпо». На запитання щодо планів будівництва в Києві В.ВЛАСЕНКО відповів, що «місце в Києві є, питання ціни».

В.ВЛАСЕНКО повідомив, що на сьогодні компанія вважає за краще придбавати діючі будівлі, «радянські універсами були в правильних, прорахованих місцях», - зазначив він. Проте, цього року компанія має намір розпочати будівництво «з нуля». «Розробили кілька типових проектів, перший проект плануємо почати будувати цього року», - сказав він, додавши, що будівництво вестиметься по всій Україні.

Він підкреслив, що український ринок роздрібної торгівлі ненасичений, і між мережами практично немає конкуренції. «Два-три роки українським торговим мережам можна розвиватися цілком спокійно», – вважає В.ВЛАСЕНКО.

Довідка УНІАН. Власником мережі «Сільпо» є корпорація Fozzy Group (Україна). Корпорація працює з 1997 року, штат співробітників - близько 12 тис.чоловік.

Окрім «Сільпо» Fozzy Group відкрила гастрономи (дискаунтери) «Фора»; гастрономи «Дніпрянка»; оптові гіпермаркети Fozzy; аптеки «Будь здоровий»; магазини побутової техніки «Отто Штеккер».

У 2005 році загальна торгова площа всіх магазинів корпорації становила 92 тис. кв. м, 850 кас, 3 тис. 344 місця для паркування автомобілів.