Цього року ХТЗ отримує вдвічі менше рекламацій на свою продукцію

17:59, 29 травня 2006
Останні події
0 0

Харківський тракторний завод суттєво підвищив рівень якості своєї продукції – сьогодні  на підприємство надходить удвічі менше рекламацій порівняно з минулим роком. 

Харківський тракторний завод суттєво підвищив рівень якості своєї продукції – сьогодні  на підприємство надходить удвічі менше рекламацій порівняно з минулим роком.

Як повідомив кореспонденту УНІАН представник Торгового дому ВАТ “ХТЗ”, це констатували збори дилерів ХТЗ, учасники яких обговорили питання дилерського стандарту та подальшого поліпшення продукції, яку сьогодні випускає підприємство.

Аналізуючи процес поліпшення якості тракторів, генеральний директор ХТЗ Андрій КОВАЛЬ наголосив, що концентрація уваги керівництва і фахівців заводу має бути зосереджена на тих завданнях, вирішення яких підвищить попит на техніку ХТЗ, зробить її висококонкурентною на ринку. Такими завданнями для заводу, сказав А.КОВАЛЬ, є модернізація кабіни водія, вибір надійного та економічного двигуна, поліпшення зовнішнього вигляду трактора.

Дилери були ознайомлені з пропозиціями Трогового дому ВАТ “ХТЗ”, конструкторського бюро та інших служб підприємства, які працюють над реалізацією поставлених завдань.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter