23 травня о 12.00 в аудиторії 224 Київського національного університету культури і мистецтв відбулося відкриття першого Всеукраїнського студентського РR-клубу.
Місія клубу – пропагування серед громадськості місії РR – гармонізації стосунків у суспільстві. Відкриття клубу буде супроводжувалось посвятою в почесні члени клубу відомих РR-фахівців, керівників прес-служб, майстра шоу-піару і автора першого українського підручника «Азбука Паблік Рілейшнз» – Михайла Поплавського.
РR-клуб створений студентами Київського національного університету культури і мистецтв, який є першим ВУЗом України, в стінах якого почали готувати спеціалістів зі «зв’язків з громадськістю». Студенти університету отримують не тільки теоретичні знання, але і практичні навички, спрямовуючи свої сили та вміння на справжню мету РR – гармонізацію суспільних відносин. Саме тому логотипом Всеукраїнського студентського РR-клубу було обрано символ гармонії Інь-Янь та символ студентства КНУКіМ – поплавок.
Головна мета клубу – підвищення рівня професіоналізму в галузі РR, поєднання теоретичних знань з практикою, вдосконалення журналістської майстерності членів клубу на сторінках студентського журналу «ПоплавОК!» (http://life.knukim-edu.kiev.ua), оперативне ознайомлення з найбільш прогресивними напрямками та найновішими технологіями РR, надає можливості реалізовувати свої ідеї. Клуб буде організовувати семінари, дослідження в галузі РR, круглі столи, студентські фестивалі, зустрічі з відомими РR-фахівцями. Членами клубу можуть стати студенти, які бажають стати спеціалістами в сфері РR, а почесними членами – фахівці галузі РR, політики, маркетингу, реклами, які підтримують статут і основні напрями діяльності клубу. Членство в клубі є добровільним і безкоштовним.Студентський РR-клуб створений на базі відділу «Інтернет та РR-технологій» КНУКіМ під патронатом ректора, професора М.М. Поплавського.