Коаліція громадських організацій України `Свобода вибору` заявляє, що продовжуватиме відслідковувати законність фінансування виборів до кінця кампанії – до 26 грудня, коли відбудеться повторне голосування другого туру. Про це сьогодні на прес-конференції в агентстві УНІАН повідомила керівник проекту моніторингу політичної реклами Ганна Ярова.
За її словами, таке рішення було прийнято 4 грудня за результатами засідання Міжнародної наглядової ради, створеної коаліцією `Свобода вибору` за підтримки Міжнародного фонду `Відродження` для оцінки моніторингових проектів, обміну досвідом та розробки подальшого плану дій.
Крім того, Г.Ярова повідомила, що на засіданні цієї ради також було вирішено, що коаліція після завершення виборчого процесу порівняє два `других` тури.
У свою чергу керівник проекту експертного аналізу витрат кандидатів Ігор Марків повідомив, що згідно з рішенням Міжнародної наглядової ради, основні зусилля громадських моніторингових організацій тепер мають бути спрямовані на грунтовний аналіз недоліків законодавчої бази.
Як повідомляв УНІАН, за даними проведеного коаліцією громадського моніторингу фінансування виборчої кампанії, станом на 14 листопада вартість політичної реклами кандидата у президенти Віктора Януковича перевищила законодавчий ліміт виборчого фонду на 526 тис. доларів. Моніторинг проводився за технологією аргентинського відділення однієї з міжнародних моніторингових організацій, в ході якого агентство `Моніторинг ЗМІ України` фіксувало всі ролики політичної реклами, кількість біг-бордів В.Януковича (300 тисяч у 30 містах України) з початку виборчої кампанії до 14 листопада. Було зафіксовано, що політична реклама В.Януковича за цей період коштувала 3 млн. 16 тис. 585 доларів, що перевищує встановлений законом ліміт виборчого фонду (близько 2 млн. 490 тис. доларів) на 526 тис. 585 доларів.
Реклама Віктора Ющенка за цей же період становить 1 млн. 6 тис. 851 долар, що менше половини ліміту виборчого фонду.

УНІАН