Сьогодні в ексклюзивному інтерв`ю ІМІ експерт Інституту економіки перехідного періоду (Росія) Сергій Жаворонков повідомив, що у російських ЗМІ превалює нав`язаний політтехнологами, що найняті Віктором Януковичем, характер висвітлення виборів в Україні. Зокрема Сергій Жаворонков відзначив, що російські ЗМІ і навіть Інтернет, намагаються переконати аудиторію у тому, що українці, які проживають у Росії, підтримують чинний прем`єр-міністра України.

Проте, за даними опитування, проведеного активістами Молодого Союзу правих сил на виході з консульства України у Москві, де розташовано одну з виборчих дільниць, це зовсім не відображає реального стану речей. За цим опитуванням загалом проголосувало 130 громадян україни. 64 респонденти віддали голоси за Віктора Ющенка, 60 обрали Віктора Януковича, по три голоси віддали за Петра Симоненка та Олександоа Мороза. Коментуючи такий розподіл голосів Сергій Жаворонков зазначив, що, не зважаючи на широкомасштабну виборчу кампанію Віктора Януковича в Росії і повну відсутність реклами Віктора Ющенка, за цих кандидатів виборці віддали майже рівну кількість голосів. А відрив від інших двох – Мороза та Симоненка величезний.

Пан Жаворонков констатував, що у даному випадку у Росії було використано ординарний політтехнологічний прийом. Аудиторії нав`язують думку про те, що результати виборів вже відомі, що переможе кандидат від влади. „З російського медіапростору цю тезу намагаються експортувати в український`, - наголосив він. Наприклад, сайт Regnum.ru, який за словами експерта дуже тісно співпрацює з Глібом Павловським, і без того відомий жахливими заголовками щодо передвиборної ситуації в Україні, у своєму сьогонішньому головному матеріалі написав про те, що „у першому турі відрив Януковича від Ющенка склав 8-10%`. Сергій Жаворонков також констатував, що дані ФОМу, які майже виключно цитує цитує російський інтернет, не єдині, проте `ця контора відома штатним співробітництвом із Адміністрацією російського президента.`

Джерело: ІМІ