Статут Державної літакобудівної корпорації "Національне об`єднання "Антонов" суперечить нормам чинного законодавства. Про це йдеться у листі Фонду державного майна, надісланому Президентові України, прем`єр-міністрові, до Верховної Ради і Ради національної безпеки і оборони України, повідомили УНІАН у прес-службі ФДМУ.

Фонд в своєму листі заявляє, що оскільки статут "Національного об`єднання "Антонов" суперечить нормам чинного законодавства, то діяльність корпорації на підставі цього статуту може призвести до порушення майнових прав та інтересів держави.

Як наголошується в листі, у цьому статуті не встановлено правовий статус майна, яке передається до статутного фонду корпорації, а також обмеження щодо розпорядження цим майном. «Отже, затверджений статут корпорації фактично надає можливість правлінню, яке очолює генеральний директор, здійснювати з майном корпорації будь-які дії», - йдеться в листі. - Така ситуація може призвести до непередбачуваних для держави наслідків, аналогічних тим, які мають місце у ВАТ "ЛК "Украгромашінвест", коли було втрачено контроль майже над усією галуззю сільськогосподарського машинобудування країни».

Відео дня

Фонд держмайна в листі просить Президента України дати відповідні доручення про внесення змін до засновницьких документів корпорації "Антонов" і постанови Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2005 року №998 "Про затвердження Статуту державної літакобудівної корпорації "Національне об`єднання "Антонов".

Довідка УНІАН. У травні 2005 року Президент України Віктор ЮЩЕНКО доручив Кабміну в двотижневий термін ухвалити рішення про створення національного вертикально інтегрованого науково-виробничого об`єднання "Антонов" з включенням до його складу АНТК ім. Антонова, "Авіанту" і ХДАПП.

Рішення про створення державної літакобудівної корпорації "Національне об`єднання "Антонов" було прийняте Кабінетом Міністрів України 10 жовтня 2005 року.

До корпорації увійшли Державне підприємство "Авіаційний науково-технічний комплекс імені Антонова" (АНТК ім. Антонова, м. Київ), Київський державний авіаційний завод "Авіант", Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАПП), Державне підприємство "Київський авіаремонтний завод 410 цивільній авіації". Також корпорації передали 50%+1 акцію Державного науково-дослідного інституту авіаційних технологій УКРНДІАТ.

У 2005 році обіг українських авіабудівних підприємств становив близько 180 млн. дол.