Між Харковом і Москвою почав курсувати фірмовий потяг з новими вагонами

12:37, 27 березня 2006
0 0

Між Харковом і Москвою почав курсувати новий фірмовий потяг, укомплектований сучасними вагонами. Як передає кореспондент УНІАН, міжнародний фірмовий потяг “Южанин” № 19/20 вперше вирушив до Москви з Південного вокзалу Харкова увечері в п’ятницю, 24 березня. Потяг “Южанин”, вагони для якого виготував Крюківський вагонобудівний завод,  відбув з нового приміського терміналу, що наприкінці тижня розпочав діяти на станції Харків-Пасажирський. 

Між Харковом і Москвою почав курсувати новий фірмовий потяг, укомплектований сучасними вагонами. Як передає кореспондент УНІАН, міжнародний фірмовий потяг “Южанин” № 19/20 вперше вирушив до Москви з Південного вокзалу Харкова увечері в п’ятницю, 24 березня. Потяг “Южанин”, вагони для якого виготував Крюківський вагонобудівний завод,  відбув з нового приміського терміналу, що наприкінці тижня розпочав діяти на станції Харків-Пасажирський.

З нагоди пуску потягу увечері в п’ятницю на Південному вокзалі відбувся урочистий мітинг. У дорогу потяг провели генеральний директор «Укрзалізниці» Василь ГЛАДКИХ, начальник Південної залізниці Віктор ОСТАПЧУК, а також представники місцевої влади.

В.ГЛАДКИХ зазначив у виступі перед земляками та першими пасажирами, що відкриттям нового терміналу і пуском модерного потягу “Москва – Харків” Україна продовжує упорядковувати за міжнародними нормами свою залізницю, впроваджувати європейські стандарти, підвищувати якість обслуговування пасажирів. За його словами, крім оновлення вокзалів і поїздів, “Укрзалізниця” реалізуватиме програми електрифікації, а також модернізації своїх шляхів. Метою цих програм, сказав керівник, є “відродження сильної держави і сильної галузі”.

За словами залізничників, нові СВ та купейні вагони довше звичайних на 2,2 м, тому в цих вагонах на одне купе більше: в СВ можуть їхати на дві людини більше, а в купе відповідно на чотири. У вагонах є пульти управління для пасажирів. З їх допомогою можна викликати провідника, відрегулювати світло, при виході з купе заблокувати двері тощо. Вагони оснащені системою кондиціювання повітря, відеонаглядом за коридорами, телефонним зв’язком між вагонами, блокуванням дверей при швидкості більше ніж 5 км/год. Плацкартні вагони залишаться старої комплектації.

Вартість квитка у купейному вагоні – 212 грн., у плацкартному – 104 грн. Потяг відправлятиметься з Харкова щодня о 19 годині 50 хв.  Прибуватиме до Москви о 9 годині 42 хв. Час перебування в дорозі - 12 годин 52 хв. Відправлення з Москви щодня о 21 годині 25 хв. Прибуття у Харків о 9 годині 23 хв.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter