Вони вважають, що підготовка конкурсу проводилася кулуарно, без обговорень з існуючими інвесторами і без узгодження з транспортною комісією.

Київ. 16 січня. УНІАН. Представники бізнесу закликають мера Києва Віталія Кличка призупинити конкурс із залучення інвесторів для облаштування зупинок громадського транспорту в столиці у зв'язку з порушеннями прав малого та середнього бізнесу, а також антимонопольного законодавства.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент асоціації «Союз інвесторів транспортної інфраструктури міста Київ» Сергій Корнієвський.

«Ми звертаємося до нашого мера з проханням призупинити проведення та оголошення інвестиційного конкурсу з благоустрою та облаштування зупинок громадського транспорту в місті Київ, зупинити демонтаж зупиночних комплексів до прийняття рішення, створити робочу групу з накопичення альтернативних умов конкурсу, і провести новий конкурс. На даний момент ми звернулися в прокуратуру і антимонопольний комітет», - сказав Корнієвський.

Він повідомив, що 22 грудня 2017 року Київська державна міськадміністрація (КМДА) оголосила про проведення інвестиційного конкурсу «Комплекс заходів з благоустрою та облаштування зупинок громадського транспорту в місті Київ», проте підготовка цього рішення проводилася кулуарно, без обговорень з існуючими інвесторами і без узгодження з транспортною комісією.

«Також у конкурсі лоти сформовано нерівномірно і порушують права з антимонопольного законодавства. Найбільш привабливими є три лоти, які сформовані за принципом групування точок одного інвестора в цих лотах. Всі інші лоти розбито по 20-30 зупинок і є непривабливими для інвесторів», - зазначив Корнієвський.

Він пояснив, що інвестувати стане можливим у тому разі, якщо лоти будуть сформовані за принципом 1 зупинка - 1 лот.

«Якщо лоти будуть сформовані не за принципом, що один лот коштуватиме 86 млн грн, а за принципом 1 зупинка - 1 лот, то інвестувати стане можливим. Тоді в конкурсі зможуть брати участь більша кількість підприємців, і це дозволить залучити більше коштів від аукціону», - сказав Корнієвський.

Він також наголосив, що при підготовці конкурсу підрозділи КМДА не врахували інтересів представників малого і середнього бізнесу і прийняли рішення демонтувати 872 зупиночні комплекси існуючих інвесторів.

У свою чергу, присутній на прес-конференції голова Громадської ради при Державній регуляторній службі України Сергій Доротич звернув увагу, що для отримання максимальної кількості коштів в економіку Києва необхідно продавати якомога менші лоти.

«Міськадміністрація декларує те, що вони хочуть залучити гроші в економіку Києва. Але у мене виникає питання, чому вони пішли шляхом формування великих лотів. За логікою, для того, щоб отримати максимальну ціну - необхідно продавати якомога менші лоти. Для того щоб залучити якомога більше інвесторів», - зазначив Доротич.

Довідка УНІАН. Згідно з документацією, опублікованою в газеті "Хрещатик", на конкурс виставлено 994 зупинки в Києві.

Вони розділені на два великі лоти: перший - 242 зупинки і другий - 109 шт. Дві третини зупинок розбито на дрібніші лоти по 10-50 шт.

Орієнтовна вартість кожного зупинкового комплексу становить 355 тис. грн. До нього входить павільйон очікування (15 кв. м) - 115 тис. грн, кіоск (до 15 кв. м) - 149 тис. грн, благоустрій території - 50 тис. грн, інформаційне табло - 40 тис. грн, кнопка тривоги - 1 тис. грн.

Заходи з благоустрою та облаштування зупинок включають: позначення меж зупинки громадського транспорту жовтою смугою; ремонт або заміна твердого покриття, здійснення заходів щодо запобігання виникненню калюж на території зупинки; встановлення урн; встановлення павільйону очікування з місцем для сидіння; встановлення кіоску з продажу проїзних документів, інших товарів (надання послуг).

Фото з прес-конференції: https://photo.unian.net/ukr/themes/77413