Київ. 30 травня. УНІАН. Показник розкриття найбільшими українськими приватними і державними компаніями інформації про корпоративну соціальну відповідальності (КСВ) за підсумками 2016 року становить всього 19,3%, що свідчить про їх недостатню відкритість для суспільства та інвесторів.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомила експерт центру «Розвиток КСВ» Алла Зінченко, уточнивши, що такий висновок зроблено на підставі інформації, яку компанії розміщують на своїх сайтах.

«Середній рівень розкриття інформації щодо корпоративної соціальної відповідальності становить 19,3%. Він не досягає навіть 20%. Лише четверта частина (25%) досліджуваних компаній показали рівень розкриття інформації вищий за середній», – сказала Зінченко.

Відео дня

За її словами, центр «Розвиток КСВ» проводив аналіз і оцінку інформативності сайтів ТОП-100 найбільших українських компаній за версією видання «БізнесЦензор», а також ТОП-10 найвідкритіших компаній за результатами дослідження, яке проводилося в 2016 році.

За даними Зінченко, перше місце за рівнем розкриття інформації про КСВ посів меткомбінат «Арселорміттал Кривий Ріг», друге – енергохолдинг ДТЕК, третє – група СКМ. Нижче в рейтингу розташувалися концерн «Галнафтогаз», агрохолдинги «Кернел» і «Миронівський хлібопродукт», гірничо-металургійна компанія «Метінвест», компанія «Фокстрот» і держпідприємство «Енергоатом». Експерт підкреслила, що в цьому році державні підприємства вперше увійшли в рейтинг.

Вона також повідомила, що в більшості випадків компанії розкривають інформацію про КСВ у сфері трудових відносин, розвитку і підтримки громад, екології, бізнес-профілю. У той же час на сайтах недостатньо інформації про політику нарахування заробітної плати, політику відповідального маркетингу та її результати тощо.

При цьому Зінченко зазначила, що 11 компаній із 100 досліджуваних взагалі не мають власних сайтів.

«Компанії вже не розглядають свої сайти як основний канал комунікації з громадськістю та інвесторами», - підкреслила Зінченко.

Як повідомила керівник центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна, в минулому році показник розкриття інформації про КСВ становив більш як 20%, проте порівнювати їх некоректно, оскільки торік центр «Розвиток КСВ» використовував іншу методологію підрахунку.

За словами Саприкіної, з цього року центр «Розвиток КСВ» проводитиме сертифікацію сайтів відповідно до індексу КСВ.

«Ми хотіли б, щоб сайти компаній ставали кращими. Тому ми впроваджуємо сертифікацію сайтів відповідно до індексу КСВ. Індекс прозорості КСВ матиме три рівні: А, В, С», – сказала вона.

Саприкіна пояснила, що рівень А зможуть отримати компанії, які набрали від 86 до 100 балів В–71-85 балів і С – 56-70 балів.

Довідка УНІАН. Центр «Розвиток КСВ» – незалежна експертна організація з розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні, яка об'єднує 40 компаній. Центр надає консультації з питань розробки стратегії, програм та комунікацій з КСВ, проведення моніторингу та оцінки ефективності проектів, підготовки і верифікації нефінансової звітності.