Київ. 26 грудня. УНІАН. Керівники найбільших телеканалів України закликають кабельних операторів прийти до компромісу в подальшому розвитку телевізійного ринку в частині оплати телевізійного контенту. Про це вони заявили на прес-конференції в УНІАН.
«Ми закликаємо провайдерів більшу частину 2017 року провести в конструктивних діалогах про те, як саме будувати ринок», - заявив директор зі стратегічного розвитку компанії StarLightMedia Федір Гречанінов.
«Ми відкриті до співробітництва й встигаємо технологічно все зробити, щоб із 1 січня ні у правовласника, ні у Нацради (Національна рада з питань телебачення і радіомовлення – УНІАН) до провайдера не було претензій за порушення мовлення каналів медіа-груп», - зазначив провідний менеджер із продажу телеканалів «1+1 media» Олександр Довгань.
Зокрема, менеджери найбільших телеканалів зазначили, що в разі, якщо кабельні оператори зможуть вносити плату за телеконтент, медіа-групи зможуть заробити додатковий дохід та інвестувати його в розвиток нового контенту, використовуючи досвід США.
«Внаслідок зміни моделі ринку (зобов'язує кабельних операторів вносити плату за телеконтент – УНІАН) медіа-групи очікують отримати додатково близько 60-100 млн грн доходу, який піде на створення українського телеконтенту. Ми сподіваємося, що успішна система США, при якій кабельні оператори платять телеканалам гроші за передачу їхнього продукту, може запрацювати й в Україні», - зазначив Гречанінов.
У свою чергу, директор із маркетингу онлайн-кінотеатру MEGOGO, який підписав договір із медіа-групами, Іван Шестаков зазначив, що ця концепція сформує український телевізійний ринок і дозволить виграти як телевізійникам, так і провайдерам.
«Ми вважаємо, що ті зміни, які зараз відбуваються, є позитивними. Це ті зміни, що дозволять сформувати ринок, який до сьогоднішнього дня був однобоким... З такими правилами гри можна працювати, і з ними буде краще для нашого бізнесу», - сказав він.
Присутній на прес-конференції голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко заявив, що телегрупи й провайдери в пошуках моделі ринку повинні не забувати про глядача.
«Зробіть усе, щоб не постраждав глядач. Для нас це питання інформаційної безпеки... Після 1 січня давайте сядемо разом і випишемо зміни до універсальної програмної послуги (Закон України "Про телебачення і радіомовлення" – УНІАН) або до правил продажу телеконтенту... Цією моделлю ми запускаємо бізнес-відносини», - підкреслив він.
Як повідомляв УНІАН, 3 листопада 2016 року президент України Петро Порошенко підписав Закон №1663-VIII про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення", який визначає, що УПП – це перелік обов'язкових до показу телепрограм. Цей закон набуває чинності з 1 січня 2017 року.
Згідно із законом, провайдер зобов'язаний забезпечити доступ до програм УПП усім своїм абонентам.
15 грудня цього року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення затвердила склад УПП для всіх областей України і Криму, до якої ввійшли державні канали, телеканали громадського мовлення та місцеві канали. Інші загальнонаціональні телеканали провайдери ретранслюватимуть за певну плату медіа-групам.
Цей закон протягом місяця жорстко критикується кабельними операторами, оскільки вони вважають, що введення плати за контент призведе до подорожчання телепослуг для кінцевого споживача.
Фото с прес-конференційї: http://photo.unian.net/ukr/themes/69927