Київ. 9 червня. УНІАН. Найчастіше інформацію політичного характеру українці отримують з центральних телеканалів — 64,1% отримують з цього джерела інформацію щодня або практично щодня.

Про це свідчать результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології, що були оприлюднені на прес-конференції в УНІАН.

Далі йдуть Інтернет і соціальні мережі — відповідно, 36,1% і 32,7% респондентів щодня або практично щодня отримують інформацію з цих джерел.

Відео дня

Ще 30,1% українців стверджують, що щодня або практично щодня дивляться місцеві телеканали. Інші джерела щодня використовують значно менше людей.

За часткою населення, що довіряє певному джерелу, лідирують центральні українські телеканали — їм довіряють 49,8% українців, не довіряють — 39,1%. Далі за цим показником ідуть Інтернет (48% довіряють і 16,7% не довіряють), місцеві телеканали (47,5% проти 31%), соціальні мережі (42,2% проти 19,1%) і місцеві друковані видання (41,2% проти 23,8%).

Загалом щодня або майже щодня Інтернетом користуються 42,5% українців у віці 18 років і старше, ще 17% користуються Інтернетом принаймні декілька разів на тиждень.

Коментуючи результати опитування, керівник відділу кількісних досліджень КМІС Антон Грушецький зазначив, що у питанні формування громадської думки в Україні все-таки телебачення відіграє зараз пріоритетну роль. Також він зазначив, що серед користувачів Інтернету - більшість молоді люди, частіше з міст, з вищою освітою.

За результатами опитування, серед користувачів Інтернету 90,7% респондентів стверджують, що активно користуються принаймні однією соціальною мережею. Найпопулярніші мережі: «ВКонтакте» (серед користувачів Інтернету нею користуються 59,2%), «Однокласники» (50%), Facebook (38,3%) і Google+ (33,4%).

Загалом методом особистого інтерв'ю було опитано 2043 респонденти у 110 населених пунктах, крім тимчасово окупованих територій Донбасу та Криму.

Статистична похибка вибірки не перевищує: 3,3% для показників, близьких до 50%, 2,8% - для показників, близьких до 25%, 2% - для показників, близьких до 10%, 1,4% - для показників, близьких до 5%.