Київ. 30 травня. УНІАН. Український союз промисловців і підприємців (УСПП) надає національним виробникам можливість брати участь у форумі FMI Connect 2016 у Чикаго, на якому байєри супермаркетів США проведуть переговори з бізнесом про закупівлі продукції.
Про це повідомив віце-президент УСПП Денис Красніков на прес-конференції в УНІАН.
"FMI Connect 2016 - одна з ключових подій року для українських експортерів. Його щорічно проводить партнер УСПП у США - Food Marketing Institute. Це бізнес-асоціація, яка об'єднує понад 40 тис. роздрібних магазинів продуктів харчування в США та інших країнах світу. Щорічно байєри провідних американських мереж, таких як Walmart, Wegmans, Publix, HEB та інших, відвідують цей форум, щоб вивчити свіжі пропозиції потенційних постачальників ринку. На ньому відкриваються великі можливості для виробників групи продуктів харчування. Важливо, що формат форуму включає не лише виставку та презентацію своїх товарів на стендах і павільйонах, але й проведення біржі контрактів і зустрічей представників супермаркетів із виробниками", - сказав він.
При цьому заявки на участь у форумі вже подали близько 20 українських компаній, серед яких - "Миронівський хлібопродукт", "Чумак", кондитерська компанія "Престиж".
За словами генерального директора компанії "Чумак" Костянтина Шевченка, присутнього на прес-конференції, вихід на ринок США не є регуляторно складним, але все ж потребує значної підготовки.
"Бізнесу для виходу на ринок США потрібно зробити домашню роботу. Якщо ти хочеш вийти на ринок, відмінний від "домашнього", потрібно вивчити смаки споживачів, тенденції на цьому ринку, специфічні продукти, які споживають. Томат - він скрізь томат, але провідні похідні продукти на кожному ринку різні. Приміром, в Україні томатна паста - продукт номер один із томатів, а в США багато споживають кетчупів і соусів", - сказав він.
При цьому Шевченко зазначив, що "Чумак" представлений на ринку США вже близько 10 років, а обсяг поставленої до цієї країни продукції в 2016 році може досягти 1 млн дол.
Водночас, засновник проекту Buy Ukrainian у США і президент компанії VK Import, що займається дистрибуцією української продукції в Штатах, Віктор Паламарчук під час скайп-включення в ході прес-конференції наголосив, що головним чинником успіху на цьому ринку є цілеспрямованість виробника.
“Наша компанія займається закупівлею, логістикою, митним оформленням, а також контактує з американськими клієнтами. По суті, ми працюємо як представництво виробника в США й одночасно виступаємо гарантом між виробником і клієнтом. На даний момент у США ми повноцінно представляємо кілька українських компаній, це такі торгові марки, як "Чумак", "Екород", "Ічня", "Світоч" та інші. У США завозиться багато товарів українських виробників, але вся дистрибуція орієнтована на російськомовний етнічний ринок. Із реєстрацією, сертифікацією, доставкою й розповсюдженням проблем немає. Проблема в небажанні українських виробників робити щось для розширення ринку збуту, хоча в нашої компанії є реальні можливості для того, щоб збільшити збут, і ці можливості потрібно використовувати", - сказав Паламарчук.
Як повідомляв УНІАН, товарооборот між Україною та США в січні-квітні 2016 року порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 6% - до 714 млн дол.
Обсяг безмитної торгівлі між Україною і Сполученими Штатами Америки, передбаченої Генеральною системою преференцій – спеціальним торговельним режимом, що надається урядом США розвиненим країнам, включаючи Україну, становитиме близько 200 млн дол.
Режим безмитної торгівлі поширюватиметься на 5 тис. товарів українського виробництва й діятиме до 31 грудня 2017 року. Водночас, дія цього режиму передбачає виконання Україною низки умов, а саме – забезпечення ефективного захисту прав інтелектуальної власності та трудових прав, а також дотримання правил зазначення країни походження товарів.