Київ. 20 травня. УНІАН. Український уряд має вжити заходів для підвищення рівня безпеки руху на дорогах і скорочення смертності від дорожньо-транспортних пригод.

Про це на прес-конференції "Проблеми державного управління безпекою дорожнього руху", яка відбулася в УНІАН, повідомив голова Всеукраїнської громадської організації "Громадський комітет транспортної безпеки" Юрій Папіровий.

"Ми стурбовані ситуацією, що склалася з аварійністю в нашій країні. Також стурбовані ще й тим, що в Україні немає передумов і бажання проявити політичну волю для вирішення цих питань і смертності на дорогах", - повідомив Папіровий.

Відео дня

За його словами, зараз жоден орган влади не несе відповідальності за критичну ситуацію з безпекою дорожнього руху, що склалася в країні.

"Зараз вимога одна - при Кабінеті міністрів має бути створено урядовий орган, у складі Кабінету міністрів та під керівництвом першого віце-прем'єра, який нестиме за це відповідальність, контролюючий орган, який координуватиме роботу всіх міністерств, причетних до безпеки дорожнього руху", - зазначив Папіровий.

Як повідомив у ході прес-конференції голова Київської міської організації громадсько-політичного руху Валентина Наливайченка "Справедливість" Віктор Думенков, рівень смертності на дорогах у нашій країні можна порівняти з втратами українських військових у ході проведення антитерористичної операції на сході України.

"На сьогоднішній день актуальність проблеми безпеки дорожнього руху дуже висока. Щороку в аваріях гинуть близько 5 тис. людей і понад 37 тис. отримують травми. Ця цифра вражає. Зараз можна говорити, що в Україні відкрито "другий фронт", який за кількістю жертв можна прирівняти до війни на Сході. Це - українські дороги", - сказав активіст.

За його словами, рівень ризику загибелі на дорозі - у 5-6 разів вищий, ніж у розвинених європейських країнах.

"Ми можемо сміливо говорити про загрозу національній безпеці", - підкреслив Думенков.

За його словами, така ситуація склалася через бездіяльність центральних органів влади, а також високий рівень корупції в профільних відомствах та правоохоронних органах.

Він також додав, що крім реформ у вищих органах влади, також потрібно проводити роз'яснювальні роботи з водіями та пішоходами, оскільки в більшості випадків причиною аварій на дорогах є людських фактор.

Активісти також закликали всіх небайдужих до цієї проблеми громадян до співробітництва з метою боротьби за безпеку на українських дорогах.

Як повідомляв УНІАН, в Україні з 16 травня стартував тиждень безпеки дорожнього руху.