Київ. 30 березня. УНІАН. Представники громадських організацій мають намір у четвер, 31 березня, пікетувати Солом'янську податкову інспекцію міста Києва через зростання скарг підприємців на дії податківців щодо одностороннього розриву і штучного затягування підписання договорів про обслуговування, що призводить до блокування діяльності підприємців.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив координатор громадської організації «АвтоМайдан Київ» Дмитро Карп.

«До нас звернулися підприємці. Ми були в Солом'янській інспекції. Там фактично працює на прийомі начальник податкової поліції, приймає людей, у яких фактично заблокована підприємницька діяльність, здача електронної звітності та податкових накладних. На запитання, на якій підставі заблоковано у підприємців здачу електронної звітності, він чітко відповісти не зміг», - сказав Карп.

Він зазначив, що, за законодавством, впродовж 5 днів з моменту подання підприємцем заяви доступ до здачі звітності має бути надано підприємцям на обов'язковій основі, але це не відбувається місяцями.

«Ми були в Солом'янській податковій інспекції. І завтра збираємося відвідати Солом'янську податкову інспекцію Києва, заблокувати їх діяльність, і дізнатися, чому вони досі не уклали договори на здачу електронної звітності із суб'єктами підприємницької діяльності. Завтра на 12 годину ми туди йдемо, і закликаємо приєднатися пресу і підприємців, які обслуговуються в Солом'янському районі, до нашої акції, щоб добитися включення заблокованої звітності суб'єктів», - сказав Карп.

Як зазначив присутній на конференції представник союзу «Гідність» Андрій Гарнат, такі проблеми виникають у підприємців у багатьох податкових інспекціях Києва.

«Проблема виникає хвилями. То в Печерському районі були проблеми, і ми туди приїжджали, розбиралися... Зараз у Солом'янському районі пішла хвиля. Кількість скарг від підприємців і кількість вимагань з боку ДФС за укладення договорів є такою критичною, що починає підривати економіку України», - сказав він.

Гарнат зазначив, що, згідно із законодавством, кожне підприємство повинно укласти договір на обслуговування в Державній фіскальній службі.

«Прописана дуже проста і швидка процедура. Надсилається лист до податкової і впродовж п‘яти днів договір має бути укладений. Проблеми жодної немає. Але схема, всупереч усьому, в інтерпретації співробітників ДФС полягає в наступному. Вони приймають першого листа від підприємства, потім знаходять якісь помилки, відправляють листа назад, термін подання повторної заяви продовжується, і отже може відбуватися до нескінченності», - сказав Гарнат.

При цьому він додав, що після того, як підприємством було розірвано договір, воно повністю припиняє свою діяльність.

Як повідомляв УНІАН, Державна фіскальна служба в рамках проведеної інституційної реформи має намір скоротити кількість державних податкових інспекцій до 161 з 311. Це дасть змогу значно знизити бюрократичні перешкоди в обслуговуванні платників податків. Підготовка інституційної реформи ДФС є однією з попередніх умов для виділення Україні другого траншу в рамках програми розширеного фінансування EFF Міжнародного валютного фонду. Результатом реформування Державної фіскальної служби, яке має завершитися до кінця 2016 року, має стати ліквідація корупції в ДФС, а також усунення можливостей для контрабанди та ухилення від податків.

Фото-новини з прес-конференції:http://photo.unian.net/ukr/themes/64202