Київ. 4 лютого. УНІАН. У столичному Міжнародному Центрі культури та мистецтв (Жовтневий палац) 2 березня відбудеться класичний фортепіанний концерт знаного у світі піаніста, народного артиста України Олексія Ботвінова «Музика любові», що супроводжуватиметься сучасними відеоінсталяціями та матиме живий оркестровий супровід.

Проект був презентований на прес-конференції в УНІАН.

За словами піаніста та автора проекту, для оркестрового супроводу запрошений Національний ансамбль солістів «Київська камерата» під керівництвом Валерія Матюхіна. Відеоінсталяції забезпечив VJ VIDEOMATICS (Тарас), який займається створенням мультимедійних шоу для проектів Ботвінова вже 7 років, має значний досвід і є гарним фахівцем у цьому (співпраця розпочалась з мультимедійного концерту «Класика Open Air», який у 2009 р. був організований на Софійській площі в Києві і зібрав близько 5 тис. глядачів).

Як підкреслив Ботвінов, його задум – зламати своїм проектом стереотипи традиційного суворого виконання класичної музики. Він переконаний, що вдало підібраний відеоряд, який підкреслює настрій музичного твору, а також «живий» оркестровий супровід дозволить поринути у світ глибоких почуттів та яскравих образів не тільки знавцям та шанувальникам, а, насамперед, відкриє класику тим, хто прагне долучитися до сприйняття високого мистецтва.

Він повідомив, що під час концерту будуть виконані фортепіанні шедеври Шопена, Рахманінова, Моцарта, а також музика авторів кінця ХХ століття: Філіпа Гласса та одесита Яна Фрейдліна, що знаходиться на стику між класикою, джазом та роком – на тлі сучасної сценографії.

«Музична частина концерту побудована нетрадиційно – у нас не звучать цілком твори, наприклад 2-й концерт Рахманінова, а звучать його окремі частини, які перемежовуються творами з інших епох та стилів… Тому що наш концерт – це певна історія, історія кохання в житті людини чи художника… Відповідно це такий спектакль, дійство нового формату», - зазначив Ботвінов.

У свою чергу відеохудожник Тарас повідомив, що задоволений роботою над проектом, оскільки це дуже цікаво, і він має «великий простір для маневрів» при створенні відеосупроводу.

За його словами, для досягнення яскравих ефектів у відеосупроводі він використав симбіоз новостворених образів з існуючими і вже знайомими певній частині молоді психоделічних образів, що використовуються, наприклад, на дискотеках.

Він вважає, що такі унікальні поєднання музики та відеоінсталяцій можуть стати своєрідним поштовхом для відродження інтересу до класичної музики у сьогоденні, особливо серед молоді.