Київ. 23 грудня. УНІАН. Найбільший в Україні виробник автобусів корпорація «Еталон» планує в 2016 році зберегти обсяг виробництва автотранспортних засобів на рівні нинішнього року – близько 300 одиниць, повідомив президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко на прес-конференції в УНІАН.

За його словами, цього року «Еталон» виготовив 296 автотранспортних засобів, з них 256 автобусів, 28 вантажівок і 12 тролейбусів. При цьому корпорація реалізувала 128 автобусів і 37 вантажівок.

«Ми не працювали 5 місяців - з 1 січня по 3 червня 2015 року, але зараз працюємо у звичайному робочому режимі, виробляючи від 30 до 60 автобусів на місяць. Ми сьогодні працюємо більше на склад, за 2015 рік виготовили 296 транспортних засобів...Ми повинні в будь-якому разі вийти в 2016 році на обсяг виробництва цього року. Думаю, перша половина року буде важчою, а другу половину наздоганятимемо й збільшуватимемо обсяг», - сказав Бутко.

Відео дня

За його словами, на сьогодні корпорація володіє достатнім резервом оборотних коштів для початку роботи, заводів і підприємств, які входять до складу корпорації, зокрема Бориспільського і Чернігівського автозаводів, які почнуть виробництво техніки з лютого 2016 року.

«Я думаю, що за рахунок того, що у нас є, ми виживаємо, платимо зарплату, є оборотні кошти для виробництва й закупівлі комплектуючих і розвитку нових моделей автобусів і тролейбусів», - наголосив президент корпорації.

За словами присутнього на прес-конференції директора компанії «Торговий дім «Еталон Авто» Вадима Шкарупіна, середня вартість автобуса на сьогодні становить 50 тис. дол.

«Що стосується вантажівок, то ринок провалився майже на 70%. У нас ціна на автобус не виросла, вона як була у 2010-2012 роках 50 тис. дол., так і збереглася, але в гривні зросла», – сказав Шкарупін.

З-поміж іншого, присутній на заході директор компанії «Торговий дім «Еталонмаш» Олександр Чернієнко зазначив, що ситуація на вітчизняному авторинку змусила підприємства корпорації сконцентруватися на існуючих клієнтів, а не на пошуку нових ринків збуту своєї продукції.

«Зниження обсягів виробництва на машинобудівних підприємствах як України, так і в країнах Європи й СНД змусило нас працювати насамперед не на розширення ринків збуту, а над утриманням клієнтури і збереженням нинішніх обсягів продажів», - зазначив він.

Він також додав, що розпочато співробітництво з питань постачання автотехніки з Туреччиною, Німеччиною, Польщею, а також країнами Прибалтики.

За словами Чернієнка, в 2015 році завод карданних валів «Український кардан» уклав шість нових експортних контрактів, а Чернігівський ковальський завод – два.

Крім того, присутній на заході голова правління Бориспільського автозаводу Сергій Желевський, наголосив, що одним із пріоритетів розвитку підприємства на 2016 рік є підвищення класу екологічності автотранспортних засобів з дизельними двигунами зі стандарту Євро-4 до Євро-5.

«Пріоритет на 2016 рік - це освоєння виробництва продукції екологічного стандарту Євро-5, як вантажних автомобілів, так і автобусів, а також участь у різних програмах, зокрема й державних, а також у програмах, спрямованих на зміцнення обороноздатності нашої країни», - наголосив Желевський.

Як повідомляв УНІАН, корпорація «Еталон» планує за підсумками 2015 року вийти на нульовий фінансовий результат, тоді як у 2014 році отримала збитки в розмірі близько 27 млн грн через обвал українського авторинку.

Торік у модернізацію виробництва «Еталон» інвестував близько 60-70 млн грн.

За 2014 рік підприємство реалізувало близько 400 одиниць автомобільної техніки, з яких 340 становлять автобуси.

Корпорація «Еталон» об'єднує 21 підприємство, в тому числі два автобусних заводи (в Борисполі і Чернігові), завод карданних валів «Український кардан» і Чернігівський ковальський завод.

Фото з прес-конференції: http://photo.unian.net/ukr/themes/62300