Київ. 15 жовтня. УНІАН. Аудиторська компанія «KPMG-Україна» за сприяння українських програмістів створила веб-додаток Solutions Network у форматі соціальної мережі з метою формування бази даних вирішення актуальних для бізнесу завдань, вироблених у ході проведення Forum One Ukraine.
Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив партнер компанії KPMG Костянтин Карпушин.
«Ми вирішили зробити так звану соціальну мережу виключно для бізнес-спільноти. Ця платформа створена для того, щоб учасники форуму могли спілкуватися між собою і вирішувати 100 завдань, актуальних для українського бізнесу, які будуть розглянуті на форумі», - сказав Карпушин.
За його словами, в ході проведення форуму перед кожною групою учасників, що складається приблизно з 8 представників українського бізнесу, в рамках однієї з 8 сесій буде поставлена певна актуальна проблематика, яка виникає на сьогоднішній день перед вітчизняними компаніями. За результатами роботи ментори відбиратимуть найбільш вдалі варіанти вирішення поставлених завдань і в разі необхідності допрацьовувати їх.
Надалі компанія KPMG планує сформувати базу вирішення нагальних для українського бізнесу завдань.
«Наше завдання, щоб це була не просто соціальна мережа, яка забудеться через 2 дні, а мережа, яка дасть реальну цінність хоча б тим людям, які прийдуть на цей захід», - додав Карпушин.
Довідка УНІАН. KPMG – одна з найбільших міжнародних консалтингових компаній, в офісах якої працюють понад 150 тис. співробітників у 155 країнах світу. Підрозділ «KPMG - Україна» працює на українському ринку з 1992 року. Основними послугами компанії є надання аудиторських та консультаційних послуг із податкових та фінансових питань клієнтам, серед яких найбільші українські та міжнародні компанії, а також ціла низка неурядових організацій і фінансових інститутів.
Forum One Ukraine – міжнародний інтерактивний форум для керівників, власників бізнесу та менеджерів компаній, що пройде в Києві 16-17 жовтня 2015 року. В ході проведення форуму планується розглянути 100 актуальних для бізнесу завдань щодо стратегії та планування, підбору та мотивації, маркетингу та продажу, конкуренції, оптимізації витрат і прибутків компанії.