Київ. 26 червня. УНІАН. Жителі Києва вважають ключовими проблемами столиці корупційні правопорушення в міських органах влади, низьку якість комунальних послуг і проблему очисних споруд, зокрема аварійний стан Бортницької станції аерації.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомила заступник директора компанії InMind Олена Бондарчук під час презентації результатів незалежного дослідження «Актуальні проблеми міста Києва очима киян», проведеного спільно з Асоціацією зовнішньої реклами України.

«Топ-3 проблеми: корупція в міських органах влади - 89% киян назвали цю проблему як найважливішу; якість комунальних послуг і проблема спрацьованості комунальної інфраструктури - 88%; проблема очисних споруд і аварійний стан Бортницької аераційної станції - 88%», - сказала Бондарчук.

За її словами, серед істотних проблем Києва городяни також виділили квартирні крадіжки (85% респондентів), скорочення кількості парків і зон відпочинку (85%), якість доріг на основних магістралях міста і дорожнє покриття у дворах (85%), хаотична і незаконна забудова міста (82%).

Бондарчук також відзначила, що важливою проблемою столиці також вважається надмірна кількість зовнішньої реклами на вулицях міста, однак лише третина опитаних киян вважають її першочерговою для вирішення.

«Проблема надмірної кількості зовнішньої реклами на вулицях міста в рази менш болюча і менш значима для киян. Вона ніяк не належить до пріоритетних... Ця проблема турбує 33% киян, тобто це в три рази менше порівняно з проблемами корупції», - наголосила Бондарчук.

Водночас, згідно з дослідженням, лише 7% опитаних жителів столиці вважають, що в Києві необхідно прибрати якомога більше рекламних щитів або взагалі їх заборонити. При цьому 26% киян вважають, що не варто скорочувати кількість зовнішньої реклами, а потрібно добитися, щоб кожна рекламна площина була легальною і приносила гроші в бюджет міста.

Присутня на прес-конференції виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук відзначила, що добрим інструментом боротьби з нелегальною рекламою буде законопроект, який посилить правила прозорості та легальності ринку зовнішньої реклами і зараз перебуває на розгляді у Верховній Раді. Цей документ передбачає створення єдиної електронної бази всієї зовнішньої реклами країни, а також дозволить впорядкувати її розміщення за рахунок розробки певних схем локації рекламних площ.

«На думку операторів ринку, цей законопроект є досить позитивним для галузі», - сказала Поліщук.

Відповідаючи на питання про вплив зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху, вона також відзначила, що, за даними дослідження Київського міжнародного інституту соціології, зовнішня реклама посіла останнє місце серед основних факторів, які впливають на аварійність на дорогах.

«Першими і основними чинниками, які впливають на безпеку дорожнього руху, на думку водіїв, було саме якість дорожнього покриття, культура поведінки інших водіїв і пішоходів, дорожня розмітка тощо», - сказала Поліщук.

Як повідомляв УНІАН, за даними комунального підприємства «Київреклама», обсяг надходжень до бюджету Києва від розміщення реклами в 2014 році збільшився порівняно з 2013 роком на 27% - до 169,6 млн грн. Від права на розміщення об'єктів зовнішньої реклами до бюджету Києва в минулому році було залучено 145,8 млн грн, що на 22% більше, ніж у 2013 році.

При цьому загальна кількість об'єктів зовнішньої реклами столиці відповідно до виданих дозволів становила близько 17 тис., з яких близько 10 тис. об'єктів – це наземні конструкції та широкоформатна реклама і близько 7 тис. – рекламні вивіски.