Київ. 19 березня. УНІАН. Цього року кінофестиваль «Відкрита ніч» відбудеться у зміненому форматі 26-27 червня.

Про це засновник фестивалю, відомий український режисер Михайло Іллєнко повідомив під час прес-конференції в УНІАН.

Він зазначив, що цього року «Відкрита ніч» пройде 26-27 червня, це буде вже вісімнадцятий фестиваль.

У програмі фестивалю - перегляд найкращих студентських фільмів з країн Європи, майстер-класи від провідних українських і європейських кіномитців і традиційний фестивальний показ. Як і минулого року, фестиваль підтримуватиме холдинг «1+1 медіа», а список номінацій включатиме також і телевізійні.

Кіно-номінації: ігровий фільм, неігровий фільм, анімаційний фільм.

ТВ-номінації: спеціальний репортаж, скетчком/стенд-ап, промо/рекламний ролик.

За словами режисера, окрім традиційної локації фестивалю в Києві – Арт-причалу, будуть організовані повноцінні масштабні майданчики ще у декількох великих містах країни.

«Основний наш майданчик буде на Арт-причалі у Києві. Ми синхронно й одночасно з майданчиком організовуємо фестиваль на багатьох інших майданчиках – в інших містах. Минулого року одночасно і синхронно з фестивалем у Києві він відбувся на 23 майданчиках. Сучасна техніка дозволяє такий унікальний маневр. Я дуже сподіваюсь, що цьогорічний фестиваль буде значно розширено за рахунок цих майданчиків. Цього року «1+1 медіа» ще окремо опікується майданчиками, з якими буде онлайн зв’язок, і вони будуть за формою та всіма ознаками найбільш схожими на той майданчик, який у Києві», - сказав Іллєнко.

Своєю чергою генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко зазначив, що у рамках проекту відбудеться фінал пітчингу ідей, в якому зможе взяти участь кожен, хто запропонує новаторську ідею телевізійного серіалу.

«Цього року ми продовжимо наш проект пітчингу ідей, який полягатиме у тому, що ми оголошуємо конкурс на найкращі ідеї серіалів будь-яких жанрів. Тих проектів, які ми могли б реалізувати. Найголовнішим призом цього проекту буде зобов’язання «1+1» переможцю відзняти цей серіал і реалізувати ідею. Він буде проходити в два етапи. На першому – у вигляді відеопрезентації, будуть прийматись заявки, які будуть відображені на сайті. З них буде відібрано 30 робіт, які братимуть участь у майстер-класі, а після цього 7 робіт фіналістів буде винесено на розгляд журі, і серед них буде визначено переможця», - повідомив Ткаченко.

Він також наголосив, що участь «1+1 медіа» у минулорічному фестивалі «Відкрита ніч» полягала, зокрема, в тому, що співробітники «1+1» придивлялись до молодих талановитих митців, які могли б долучитись до виробництва проектів компанії.

«Щонайменше з двома учасниками цього фестивалю у нас склались достатньо продуктивні відносини, і ми продовжуємо співпрацю поза межами фестивалю і залучаємо їх до наших проектів… З огляду на ті події, які стались останнім часом, – перегляд парадигми імпорту російських серіалів і акценту на власне виробництво - ми більш ніж зацікавлені у тому, щоб продовжувати цю тенденцію. Тому ми закликаємо всі молоді таланти звернути увагу на те, що їхні можливості на сьогодні збільшились в рази, і скористатись тією нагодою, яка виникла для того, щоб бути побаченими, почутими і реалізувати власні ідеї, таланти та амбіції у реальному та конкретному проекті - пітчинг ідей - у рамках фестивалю «Відкрита ніч»», - наголосив генеральний директор «1+1 медіа».

Водночас голова правління «Райффайзен Банк Аваль» Володимир Лавренчук наголосив на тому, що банк цього року вирішив посилити свою участь у фестивалі «Відкрита ніч».

«Велика кількість компаній і наша в тому числі змінили свою політику використання коштів. Зараз майже всі рекламні бюджеті ідуть на ті чи інші заходи, пов’язані з АТО, переселенцями тощо. Ми компанія, яка мало відрізняється від інших провідних компаній, які це роблять, але є декілька проектів, де ми вирішили не змінювати, а навпаки – посилити нашу участь, і цей проект називається «Відкрита ніч». Наша компанія, наш бренд вважає це для себе доброю та потрібною справою. Я переконаний в успіху цього фестивалю і завжди вірю в його необхідну амбіційність», - наголосив він.

У свою чергу генеральний директор компанії «Вавілон», голова меценатської ради «Відкритої ночі» Андрій Різоль нагадав, що меценатську раду фестивалю було засновано у 2011 році.

«Фестиваль має певний творчий фундамент, організаційний фундамент – меценатську раду. Завдяки їй з’явились надійні партнери – «Райффайзен Банк Аваль», а також найкращий інформаційний та організаційний партнер – «1+1 медіа», - сказав він, закликавши студентів та досвідчених кінематографістів долучитись до конкурсного відбору на фестивалі.

Перший заступник голови Державного агентства України з питань кіно Андрій Ящишин також наголосив на важливості проведення кінофестивалю «Відкрита ніч».

«Фестиваль довів вже свою життєздатність, потрібність і те, що він має своє обличчя. Зрозуміло, що, як будь-який організм, він пережив свої кризи, але він буде розвиватись, бо була закладена дуже правильна основа… Ми будемо продовжувати підтримувати цей фестиваль. Я хотів би звернути увагу і на те, що канал «1+1», як один з провідних каналів, дуже правильно вивів цю тенденцію, що потрібно зараз серед молоді, фестивальних відкриттів, шукати собі творчих працівників. Це дуже правильно. Вони це перші почали робити, і я думаю, що ця тенденція буде розвиватись, і скоро буде вже конкуренція в цьому плані, але перші, як завжди, одержують найкраще», - резюмував він.