Київ. 21 січня. УНІАН. Обсяг надходжень до бюджету Києва від розміщення реклами в 2014 році збільшився порівняно з 2013 роком на 27% - до 169,6 млн. грн, що становить 113% від планового показника.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив директор комунального підприємства «Київреклама» Олег Калініченко.

«Загальна цифра, що надійшла до бюджету за 2014 рік, становить фактично 170 млн. грн», - сказав Калініченко.

За його словами, від права на розміщення об'єктів зовнішньої реклами до бюджету Києва минулого року було залучено 145,8 млн. грн, що на 22% більше, ніж у 2013 році.

При цьому загальна кількість об'єктів зовнішньої реклами столиці відповідно до виданих дозволів становила близько 17 тис., з яких близько 10 тис. об'єктів – це наземні конструкції та широкоформатна реклама і близько 7 тис. – рекламні вивіски.

«Порівняно з 2013 роком кількість рекламних носіїв зменшилася на 1 тис. штук, кількість грошей від розміщення реклами збільшилася на 25 млн. грн. Це говорить про те, що ринок «обілюється» повністю», - повідомив Калініченко.

Директор підприємства також відзначив, що в 2014 році «Київреклама» демонтувала близько 1,7 тис. незаконно розміщених рекламних конструкцій, що на 21% більше, ніж у 2013 році.

Присутній на прес-конференції начальник Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації (КМДА) Артем Біденко відзначив, що столична влада продовжує проводити роботи зі скорочення кількості рекламних об'єктів у рамках нової концепції розміщення зовнішньої реклами.

«Зараз громадяни поки що не бачать зменшення реклами, тому що коли стоїть 20 щитів, а залишається 15, то це, насправді, не так помітно. Для того щоб було помітно зменшення, потрібно 2-3 роки», - сказав Біденко.

«Для того щоб Київ мав такий вигляд як, наприклад Берлін, буде потрібно років 5-6. Я скажу, що Лондон йшов до цього 15 років», - відзначив він.

Як повідомляв УНІАН, у 2013 році бюджет Києва одержав від розміщення реклами 133,5 млн. грн, або 130% від планового показника. Від розміщення зовнішньої реклами надійшло 120 млн. грн, а від реклами на транспорті – 13,5 млн. грн.

На початку серпня 2014 року київський міський голова Віталій Кличко наклав мораторій на видачу дозвільної документації на розміщення зовнішньої реклами в столиці до 1 жовтня 2014 року. Після зняття мораторію КМДА закликала рекламодавців до 1 листопада легалізувати всі рекламні об'єкти, які були незаконно розміщені в столиці.

Раніше Кличко також заявляв, що київська влада почала розробку нової концепції розміщення зовнішньої реклами, яка дозволить скоротити кількість рекламних об'єктів у центральній та інших історико-культурних частинах Києва.