«Обсяг пошукової реклами в Україні».

10:30, 13.09.2018

13 вересня  о 10-30 в УНІАН відбудеться  прес-конференція на тему: «Обсяг пошукової реклами в Україні». Організатор прес-конференції: Інтернет Асоціація України (ІнАУ). Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами розробив і реалізував методику оцінки обсягів пошукової реклами. Дані для вимірювання надані компанією SimilarWeb .  Обсяг пошукової реклами в Україні – це кошти рекламодавців, витрачені на розміщення реклами в пошукових системах для інтернет-користувачів з України. За даними дослідження, рекламні кошти, спрямовані на споживача з України через Інтернет, наближуються до обсягів телевізійної реклами. Про дані цього дослідження за підсумками 1-го півріччя 2018 року розкажуть спікери:  Михайло Коміcсарук, голова комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами; Володимир Куковський, виконавчий директор ІнАУ; Олександр Яценко, компанія  Dentsu Aegis Network Ukraine; Павло Тучинський, компанія SimilarWeb (вул.Хрещатик, 4, конференц-зал). Реєстрація на місці за редакційними посвідченнями.