Київ. 15 січня. УНІАН. Компанія «Транс-Медіа», яка є власником медіаносія - моніторів у столичному метрополітені, заявляє про спробу рейдерського захоплення своєї медіа-мережі.

Про це на прес-конференції в УНІАН заявила директор «Транс-Медіа» Шорена Кікнадзе.

«Тиск з боку властей здійснювався давно з метою отримання контролю над компанією, у розвиток якої власники вклали 5 млн дол. Коли в черговий раз чиновники з Київської адміністрації дістали відмову на вимогу продати право власності на монітори у метро за 10% від їх вартості, адмінресурс включив механізм рейдерського захоплення підприємства», - сказала Кікнадзе.

Відео дня

Зокрема, вона повідомила, що КМДА збільшила тарифи на право розміщення реклами на території метрополітену для компанії «Транс-Медіа» у 10 разів.

«Це процес зі штучного створення компанії боргів і умов, які не дозволяють економічно долати такий тиск», - вважає Кікнадзе.

За її словами, існує непрозора схема, за якою усі відрахування від учасників рекламного ринку метрополітену спрямовуються до третьої структури - комунального підприємства «Київреклама».

«Сьогодні всі організації, які володіють рекламоносіями у метро, замість того, щоб платити, як раніше, метрополітену, платять якійсь структурі - «Київреклама», яка нібито відраховує кошти до бюджету», - відзначила Кікнадзе.

"Київреклама", за її словами, одержує платежі на свої розрахункові рахунки, з яких тільки 15% перераховує метрополітену, 15% залишає собі і 70% перераховує до спецфонду. При цьому тільки «Транс-Медіа» щорічно платить понад 500 тис. грн метрополітену.

«Якби ці гроші направляли метрополітену, думаю, не було б необхідності підвищувати для пасажирів вартість проїзду», - вважає Кікнадзе.

Присутня на прес-конференції юрист компанії «Транс-Медіа» Оксана Маленко повідомила, що компанія звернулася до всіх компетентних органів в Україні.

«Ми звернулися, зокрема, до Антимонопольного комітету України, державного управління регуляторної політики, посилаючись на порушення, які допустила КМДА при ухваленні рішення про підвищення тарифів для «Транс-Медіа» у 10 разів», - повідомила юрист.

За її словами, вищезгадані органи відповіли, що дані питання не входять до сфери їх регулювання.

На прес-конференції також був присутній в.о. начальника юридичного відділу КП "Київреклама" Євген Коноваленко, який повідомив, що на даний момент заборгованість компанії "Транс-Медіа" перед КП "Київреклама" становить 1,272 млн грн.

Довідка УНІАН. Компанія «Транс-Медіа» - власник 3,514 тис. моніторів у вагонах столичного метрополітену, є також ексклюзивним оператором з розміщення медіа-ефіру в мережі рідкокристалічних моніторів у вагонах метрополітену.

Додатково для реалізації проекту "Транс-Медіа" обладнала 50 потягів метро блоками електроживлення низьковольтних ланцюгів (БЕНЦ), завдяки яким працюють не тільки монітори, а й їздять потяги.

За даними ЗМІ, дохід метрополітену від надання площ для розміщення реклами становить від 2 до 3,5 млн грн щокварталу.