Київ. 10 вересня. УНІАН. Креативна економіка в Україні має розвиватися за моделлю, яка дозволить сформувати інфраструктуру для створення нових інноваційних продуктів. Про це повідомив на прес-конференції в УНІАН президент Фонду ArtHuss Костянтин Кожем’яка.

«Для початку потрібно знайти, щонайменше, 1,5% людей з чотирьох сфер: медіа та освіта – для просування, бізнес індустрії, культурного середовища. Наступний крок – професійна освіта: заходять готові навчальні програми, які готують проект-менеджмент, власника і топ-менеджмент креативних підприємств та креативного проекту. Коли отримані знання, кожен починає думати, що він буде робити, але щоб зроблене розповсюджувалося, потрібен третій крок – створення екосистеми. Це можуть бути якісь креативні концентратори, де всі діляться своїми ідеями, обговорюють, полемізують. Потім вони (творці креативного продукту – УНІАН) звертаються у креативну лабораторію, де їм роблять промисловий зразок. З цим промисловим зразком вони вже підуть на фестивалі, до потенційного інвестора. І коли цей етап пройдений, вони вже потрапляють в «інкубатор», де знаходиться людина з грошима, який розуміє маркетингові очікування споживачів цього товару», - сказав Кожем'яка.

Також він зазначив, що до галузей креативної економіки належать: музейна та видавнича справа, музика, театр, кіно, IT, архітектура, дизайн, реклама.

«Від того, що ми повісимо табличку на все це (сфери креативної економіки – УНІАН), воно не почне працювати. Інституалізація будь-якої тенденції - це прагнення систематизувати знання, селекціонувати найкраще, запровадити та розповсюдити це найкраще, формування правильної бізнес-освіти, це крос-підтримка різних сфер діяльності для створення нових альянсів, результатом чого буде створення нових продуктів і нових послуг», - додав Кожем'яка.

При цьому керівник проекту «Платформа» Марія Фронощук повідомила, що зараз в Україні відсутня інфраструктура для реалізації ідей у сфері креативної економіки.

«Проблема України полягає в тому, що у нас немає інфраструктури (для розвитку креативної економіки – УНІАН), немає системи», - сказала вона.

Довідка УНІАН. Креативна економіка - це сектор економіки, який заснований на інтелектуальній власності. Поняття «креативна економіка» було упроваджено журналом BusinessWeek у серпні 2000 року.

Основними її характеристиками є: висока роль нових технологій і відкриттів у різних областях діяльності людини; висока ступінь невизначеності; великий обсяг вже існуючих знань і гостра необхідність генерації нових знань.

Фото новини з прес-конференції: http://photo.unian.net/ukr/themes/59753