12 квітня 2016 року виповнюється 55 років з дня першого польоту людини в космос.

Звичайно, такий привід ми пропустити не можемо: в cферічному кінотеатрі Atmasfera360 / Київському планетарії з 8 по 17 квітня відбудеться насичений заходами Тиждень Космонавтики. І присвячено його буде ще одній видатній події в сфері освоєння космосу людиною, до якої причетний знаменитий українець, Клим Чурюмов, першовідкривач комети Чурюмова-Герасименко. Завдяки його відкриттю було здійснено безпрецедентну в історії людства місію "Розетта", в ході якої на ядро комети  Чурюмова-Герасименко вдалося посадити космічний апарат. Завдяки цій міжнародній місії були отримані унікальні наукові дані, а подія увійшла в десятку найвидатніших досягнень людства за останню сотню років.

Урочиста прем’єра відбудеться 11 квітня о 16:30 за участю самого "винуватця торжества", видатного українського вченого Клима Чурюмова , Героя України Леоніда Каденюка, голови Державного космічного агентства України Любомира Сабадоша,  жінки-космонавта Надії Адамчук-Чалої, ветеранів  Байконуру та інших почесних гостей заходу.

Відео дня

Товариство  сферичного кіно і київська студія Fisheye Vision спільно з Київським Планетарієм і Центром Аtmasfera 360 з гордістю представляють полнокупольний фільм, присвячений новітнім науковим відкриттям і унікальній космічній місії  - політу до ядра комети 67Р Чурюмова-Герасименко. Вперше в повнокупольній візулізаціі з використанням фото- і відео-матеріалів, отриманих в ході проекту, ви станете свідком основних подій безпрецедентноюї космічної місії! У прокат для глядачів фільм виходить 12 квітня.

Приєднуйтесь до першовідкривачу комети - відомого астронома Кліма Чурюмова в історії про витоки виникнення Сонячної Системи і життя на нашій планеті! З якими труднощами зіткнувся космічний апарат Розетта і спускний модуль Філи на своєму шляху довжиною 10 років? Станьте першими, хто виявиться на поверхні далекої комети!

Також,  на "Тижні космонавтики" буде представлена ​​унікальна експозиція історичних експонатів з колекції киянина Юрія Шевели, присвячена польоту Юрія Гагаріна в космос. Отже, майданчик Atmasfera 360 перетвориться на інформаційно-наукову лабораторію, де кожен гість, незалежно від віку, зможе знайти для себе свій шлях "наближення до космосу".

З питань квитків: http://armplanet.mticket.com.ua/m-ticket/agent78site105/widget/map?siteId=105&showId=197&eventId=1249

Повний розклад подій : http://atmasfera.com.ua/events/nedelya-kosmonavtiki-v-atmasfera-360

Акредитація та додаткова інформація : (044) 229 01 93,  тел (067)7700757, (050) 800 59 03 , atmasfera.cinema@gmail.com.

Адреса :  Київ,  вул. Велика Васильківська, 57/3