Київ. 14 жовтня. УНІАН. Роботою залізничного транспорту України в тій чи іншій мірі задоволені 71,3% пасажирів «Укрзалізниці».

Як повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН експерт консорціуму «Менеджмент Консалтинг Груп» (МКГ) Анатолій МЕЛЬНИЧЕНКО, про це свідчать результати опитування, проведеного МКГ.

За словами А.МЕЛЬНИЧЕНКА, якщо розглядати задоволеність пасажирів різними аспектами діяльності «Укрзалізниці», то можна виділити позитивні і негативні оцінки.

Відео дня

Серед позитивних: покращала оцінка пасажирами рівня безпеки на залізниці, підвищилася задоволеність рівнем вартості проїзду.

Водночас пасажири відзначили погіршення санітарного стану вокзалів. Як вважає експерт, це пов`язано з реконструкцією вокзалів.

«Укрзалізниця» постійно підвищує планку очікувань споживачів, до яких вже не вписуються старі вокзали, що не пройшли реконструкцію», – зазначив А.МЕЛЬНИЧЕНКО.

В цілому було опитано понад 2400 пасажирів на кожній з шести залізниць України. Опитування стосувалося поїздів далекого слідування і приміських поїздів.

Як свідчить дослідження, в основному пасажирами «Укрзалізниці» є молоді люди, кваліфіковані працівники, студенти і службовці з середнім рівнем достатку. У переважній більшості (73% опитаних) пасажири користуються послугами залізничного транспорту для особистих поїздок, а не ділових подорожей (26,6%).

Пріоритети, за якими споживач обирає «Укрзалізниці», – це лояльні тарифи (38,7%), відсутність альтернативних видів транспорту (31,8%), рівень безпеки (22,5%).

Як уточнив керівник аналітичної групи МКГ Дмитро ПОДТУРКІН, в другому випадку йдеться як про фактичну альтернативу іншого виду транспорту, так і про відсутність вибору з економічних міркувань.

«Виходячи з цього видно, що при збереженні сучасної системи пасажирських перевезень і постійному збільшенні ціни на проїзд найважливішим чинником, що забезпечує її популярність у пасажирів, є питання безпеки», – зазначив він.

Разом з тим, за даними А.МЕЛЬНИЧЕНКА, що стосується змін на «Укрзалізниці» за останній рік, то респонденти особливо відзначають реконструкцію вокзалів (майже 60% опитаних), оновлення рухомого складу (32%), поліпшення стану дорожнього полотна (25,5%).

Щодо ж відповідності ціни якості оцінки розрізняються. За словами А.МЕЛЬНИЧЕНКА, пасажири приміських поїздів вважають тарифи адекватними якості послуг, а пасажири поїздів далекого слідування – дещо завищеними порівняно з якістю послуг перевезення.

«Незважаючи на економічну і політичну нестабільність в країні, а також вихід на український ринок перевізників з новими видами послуг, наприклад, бюджетних авіакомпаній, ставлення споживачів до послуг залізничного транспорту не зазнало серйозних змін і залишилося позитивним», – сказав Д.ПОДТУРКІН.