Київ. 10 вересня. УНІАН. 15 вересня на телеканалі “Київ” розпочнеться новий сезон.

Як повідомив на прес-конференції в агентстві УНІАН керівник Київського холдингу, радник мера Києва Казбек БЕКТУРСУНОВ, канал планує подвоїти частку мовлення по країні вдвічі.

“До кінця року ми накриємо всі обласні центри країни”, - сказав він.

Відео дня

За словами К.БЕКТУРСУНОВА, в новий сезон телеканал “Київ” виходить як сучасний столичний канал, що відображає всі події головного міста України.

В.о. директора телеканалу “Київ” Дмитро ДЖАНГІРОВ повідомив, що канал виходить із складного фінансового становища, в яке його поставив попередній склад Київради, затвердивши бюджет телеканалу втричі менший порівняно з минулим роком.

Він також зазначив, що канал купив якісні телевізійні продукти. За словами Д.ДЖАНГІРОВА, канал здивує прем`єрою корейського серіалу ”Сумна історія кохання”. Вечірні прайм буднів займуть популярні українські серіали ”Зцілення любов`ю”, “Вовчиха”. Увечері у вихідні дні показуватимуть популярні вітчизняні фільми 70-80-х років.

Генеральний продюсер каналу Андрій БЕНКЕНДОРФ у свою чергу повідомив, що основний акцент у новому сезоні канал зробить на серіальну, новинну, політична, суспільну і розважальну лінійки, а також кінопоказ вихідного дня.

Крім того, в новому сезоні буде новий “одяг” каналу. За словами А.БЕНКЕНДОРФА, вже розроблені нові графічні ідентифікатори телеканалу. Це чотири іміджеві заставки, що відображають київську тему. Вони є відеорядом гарних видів Києва за участю простих киян різного віку. Кожна заставка відображатиме свій час доби.

“Якщо канал був міським, то тепер ми хочемо, щоб він був столичним, розширив своє мовлення і на регіони”, - сказав А.БЕНКЕНДОРФ.

Він повідомив, що на телеканалі стартують три нові програми власного виробництва. Це пізнавальна програма для сімейного перегляду про собак “Планета собак”, шоу, в якому молодим людям допомагатимуть повірити в себе за допомогою екстремальних видів спорту, а також розважальна програма, в якій розповідатимуть секрети досягнення успішної кар`єри. У новому сезоні продовжать виходити програми “Тиждень моди з Дариною Шаповаловою”, “Світ кіно з Ольгою Сумською”. Незмінними залишаться також рейтингові програми каналу ”Година мера” і “Громадські слухання”.

Як повідомив комерційний директор холдингу Олексій МАЛИШЕВ, канал розпочав нову стратегію розвитку в комерційній площині. Він уже приступив до співпраці із сейлз-хаусом “Сфера-ТБ”, який працює з великими баїнговими агентствами. При цьому був збережений власний рекламний відділ, в завдання якого входить робота з київськими рекламодавцями. За його словами, через рік телеканал “Київ” планує стабільно працювати з великими національними і транснаціональними рекламодавцями.