Київ. 21 липня. УНІАН. Жителька м. Керч Ірина КАРАСЬ виграла "Мерседес" С-класу в рамках всеукраїнського маркетингового дослідження "Мій вибір Medoff, мій шанс Mercedes", яке проводилося з 1 квітня по 30 червня 2008 року. Вона зможе купити дорогий автомобіль лише за одну гривню.

Розиграш відбувся сьогодні в приміщенні УНІАН шляхом випадкового вибору.

Окрім автомобіля було розіграно 100 цифрових фотоапаратів і 50 плазмових телевізорів, які переможці акції також зможуть купити за 1 гривню.

Відео дня

Щоб взяти участь в акції, українці повинні були купити дві пляшки горілки "Medoff» і надіслати компанії чек і заповнену анкету.

За словами бренд-менеджера марки "Medoff" Михайла ДОЛЖЕНКА, в цьому маркетинговому дослідженні взяли участь 80 тисяч учасників з понад тисячі українських міст. Головна його мета – визначити найпопулярнішу горілку, яку виробляє торгова марка "Medoff".

Довідка УНІАН. Продукцію під торговою маркою "Medoff» виробляє компанія «Союз-Віктан» (Україна) – один з найбільших виробників алкогольних напоїв, українська частка групи компанії «Союз-Віктан».

Підприємство засноване в 1994 році. Основне виробництво зосереджене в Криму.

Основний бізнес компанії - виробництво і дистрибуція алкогольних напоїв. В асортименті ТМ «Союз-Віктан», «Medoff», «Мърная». Також у портфелі компанії коньяки ТМ «Коктебель», вина ТМ «Коктебель» і ТМ «Винар», ігристі вина ТМ «Союз-Віктан», слабкоалкогольні негазовані напої на основі натурального соку під ТМ «Longer».

*** Все горілки під торговою маркою "Medoff" відрізняються особливим м`яким класичним смаком і виробляються за ексклюзивною запатентованою технологією очищення. Технологія виробництва і рецептури не мають аналогів у світі і запатентовані. У 2005 р. за даними британського рейтингу виробників алкоголю "Drinks International", бренд "Medoff" увійшов до п`ятірки світових горілчаних брендів, що найшвидше ростуть. Бренд "Medoff" вже другий рік поспіль завойовує титул "Бренд року" в головній номінації "Народне визнання".