Київ. 25 квітня. УНІАН. За дослідженням соціологічної служби Research&Branding Group, рейтинг чинного мера Києва Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО на сьогодні становить 37%.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН заявив директор RBG Едуард ЗОЛОТУХІН.

Відео дня

За його словами, «Віталій КЛИЧКО відстає від лідера виборчої кампанії в 2,5 раза (15,2 %), в спину якого дихає Віктор ПИЛИПИШИН (7,6%)». «Порівняно з дослідженням тижневої давності, чинний мер додав 10%, КЛИЧКО втратив 4%, а голова Шевченківської райадміністрації підвищив рейтинг більш як вдвічі», – стверджує експерт.

Що ж стосується виборів до Київради, то за даними Research&Branding Group, на цьому тижні рейтинг Блоку Леоніда Черновецького зріс на 2,5% і досягнув 33,2%. Аналітики пов’язують це з «процесом поетапного поширення в суспільстві інформації про результати роботи мера та його команди за минулі два роки». «Чим більше люди дізнаються про те, що було реально зроблене владою за два роки, тим більше симпатиків з’являється в чинного мера та Блоку Леоніда Черновецького. Тобто рейтинг Черновецького зростає через те, що він якісніше працює з електоратом», – підкреслив Е.ЗОЛОТУХІН.

Водночас експерт зазначив, що спостерігається падіння рейтингу Блоку Юлії Тимошенко «на рекордні для такого проміжку часу 6%». На думку Е.ЗОЛОТУХІНА, це пов’язано із загальноекономічною кризою в країні, з одного боку, і прорахунками при формуванні партійного списку «київського» БЮТ, з другого. «Аналогічна тенденція спостерігається і з блоком Кличка (мінус 2% порівняно минулим тижнем), оскільки ця політична сила проявляє активність тільки під час виборчого процесу, а в проміжку між виборами де-факто не існує», – вважає соціолог.

Соціологічне дослідження проводилося 18-24 квітня 2008 року, опитано 1200 респондентів, похибка становить 2,5%.