Прес-реліз підготовлено за даними останнього соціологічного опитування проведеного в квітні 2008 року соціологічною компанією „Нью-Імідж маркетинг груп”.

Було проведене репрезентативне соціологічне дослідження мешканців м.Києва. Методом телефонного опитування опитано 1200 респондентів за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення м.Києва (старше 18 років) за віком та статтю. Кількість опитаних в кожному районі є пропорційною до кількості мешканців старше 18 років. Теоретична  похибка вибірки не перевищує 2,8%.

Відео дня

За підсумками першого етапу виборчої кампанії - висування кандидатів на посаду мера Київа, яке було припинено 20.04.2008р. Згідно первинних результатів дослідження п’ятірка лідерів виглядає наступним чином:

На питання: «Якби вибори мера   м.Києва вiдбувалися найближчої недiлi, то за кого б Ви проголосували?» відповіді розподілилися наступним чином:

Л.Черновецький –29,7%, В.Кличко – 17,4%, М.Катеринчук – 9,2%, О.Турчинов – 9,1%, О.Омельченко – 5,7%, В.Горбаль – 2,1%, В.Пилипишин – 1,8%, інший кандидат – 1,5%, проти всіх – 4,6%, важко сказати –19,1%

Стосовно виборів Київради яка останнім часом стала інтересом багатьох політичних сил, результати опитування показали, що трьох відсотковий бар’єр  подолають 5 політичних сил. Про що свідчать наступні результати відповідей на питання:

Якби   вибори   депутатiв   до   Київради  вiдбувалися   найближчої   недiлi,   то   за   який блок/партiю   Ви   б   проголосували?

 Блок Литвина – 2,1%, БЮТ – 27,3%, ПР – 6,1%, НУНС – 6,5%, КПУ – 1,8%, СПУ – 1,1%, ГАК – 0,7%, Блок Черновецького – 18,4%, Блок Кличка – 12,2%, Блок Омельченка – 2,2%, Блок Катеринчука – 4,1%, ПЗУ – 0,4%, інші партії – 2,1%, не визначилися – 16,1%.

Про компанію

Соціологічна компанія, «Нью-Імідж маркетинг груп» працює на ринку з 2003р. основною сферою діяльності якої є проведення соціальних, маркетингових та політичних досліджень.