Найвищим європейським знаком якості - «Золотим брендом Європи - 2007» ("Golden Brands of Europe") відзначено українську торгову марку «Горілочка», групи компаній «Петрус». Почесний титул їй надала Європейська асоціація United Vodka - найвпливовіша європейська асоціація захисників європейських споживачів від недоброякісної алкогольної продукції.

Переможцем конкурсу за звання «Золотий бренд Європи - 2007» стає кращий з кращих. Адже його обирають з призерів найпрестижнішого професійного Міжнародного дегустаційного конкурсу «United Vodka», котрий проходить щорічно у Каннах під час відомого кінофестивалю. Дві канські нагороди ТМ «Горілочка» завоювала у травні 2007-го, тільки  вийшовши на полиці магазинів країн Європи.

Хоча приз «United Vodka» додає престижу виробникам, проте індульгенції не надає. Майже рік після нагородження Європейська асоціація стежить за продукцією призерів і проводить повторну закриту «сліпу» дегустацію. Лише одному бренду найдобросовіснішого виробника (в категоріях «горілка», «особлива горілка», «настоянка», «бальзам») присвоюють звання «Золотий бренд Європи» ("Golden Brands of Europe"). Тож, за показниками: неперевершеної якості, смаку, сучасного дизайну, ціни та дистрибуції українська «Горілочка» випередила всі відомі сучасні торгові марки, котрі виробляються і продаються в Європі.

Відео дня

Урочиста церемонія нагородження відбувалася в Європейському парламенті в Брюсселі. На заході були присутні представники Європарламенту, торгові аташе, а також бельгійська преса.

Продукція групи компаній «Петрус» вже вдруге стає переможцем конкурсу "Golden Brands of Europe". У 2005-му році «Золотими брендами Європи» названо дві торгові марки компанії: горілку «Status» та бальзам «Давній рецепт».  «Тепер, - каже президент групи компаній «Петрус» Людмила Русаліна, - список поповнила наша «Горілочка» - наймолодше і найулюбленіше дитя компанії. Причому, з дуже демократичною ціною – трохи більше 10 гривень. Цим продуктом ми доводимо, що якісна горілка може бути недорогою. Це справжня українська горілка, яка створена для того, щоб приносити людям радість. Недаремно філософією цього бренду є: «Горілочка» - там, де весело!».

 

Група компаній „Петрус ” - підприємство з приватною формою власності, яке об‘єднує групу торгово-промислових компаній різних сфер бізнесу: виробництва алкогольних напоїв, кондитерських та бісквітних виробів, сільськогосподарської продукції, митно-складських послуг, дистрибуції лікеро-горілчаних виробів, косметики, продуктів харчування, транспортних засобів, інвестиційних проектів в сфері будівництва комерційної та житлової нерухомості.

Президент та засновник Групи компаній „Петрус” – Людмила Русаліна, депутат Черкаської обласної ради, почесний член Міжнародного Бізнес-Клубу. За розвиток бізнесу в Україні та благодійну діяльність нагороджена орденом Нестора Літописця II ступеня, орденом «Честі» Грузії, орденом Святого Станіслава III ст., орденською відзнакою  „Суспільне визнання” міжнародного конкурсу „Золоті торгові марки України”, лауреат національних рейтингових конкурсів “Золота Фортуна” та “Людина року”.

Група компаній „Петрус” виробник та дистрибутор відомих в Україні та світі торгових марок: «Златогор», «Горілочка», «Статус», «Давній рецепт», «Графська», «Світ ласощів», «Домашнє свято», «Руслада», «Спелая», «SunMille», ексклюзивний представник в Україні ТМ «Cliven», «Brelil», Mil Mil, Mirata, Jacomo, Gaia та ін.

Група компаній „Петрус ” об’єднує: в лікеро-горілчаній галузі – ТОВ золотоніський ЛГЗ „Златогор”, ДП Уманський ЛГЗ, ТОВ «Златогор» Лужанський ЛГЗ, ДП Писарівський спиртзавод, ЗАТ Кременчуцький ЛГЗ; в кондитерській галузі - Черкаську бісквітну фабрику (ТОВ «Світ ласощів»), ТОВ Шполянську кондитерську фабрику; в сільськогосподарській галузі - Мліївську птахофабрику, Звенигородський КХП; митно-складської галузі: ВАТ „Атомпромкомплекс”; в галузі інвестиційних проектів: ТОВ «Петрус-ІнвестБуд», ТОВ «Бізнес-центр Навігатор», ТОВ «Бізнес-центр на Тарасівській»,  рекламну агенцію «Петрус-медіа»; в Грузії Аджарський автомобільний завод «Іверія».

У лютому 2007 рок, на полицях магазинів з’явилася нова ТМ «Горілочка». За оцінками експертів, смак та якість «Горілочки» відповідають всесвітнім стандартам. За цей час «Горілочка» стала призером міжнародних конкурсів: володарем Міжнародного призу «За якість» (Париж, Франція), одразу кількох медалей на міжнародному дегустаційному конкурсу „United vodka – 2007” (Канни, Франція). І зовсім недавно - володар щорічної номінації «Золотий бренд Європи - 2007» ("Golden Brands of Europe"). Нині розроблено 6 найбільш популярних серед споживачів різновидів нового продукту: «Горілочка пшенична», «Горілочка на молоці», «Горілочка на житніх сухарях», «Горілочка медова», «Горілочка медова з перцем» та «Горілочка на березових бруньках».

 «Горілочка» – там, де весело!».