На ринку маркетингових досліджень почала роботу нова українська інтернет-панель OPINION. 

Широкі методологічні можливості OPINION дозволяють разом з проведенням кількісних опитувань якісно тестувати елементи дизайну, реклами, веб-сайтів, а також проводити моніторингові проекти. Головною перевагою OPINION є ефективне досягнення цільових аудиторій з низькою пенетрацією і рівнем доходу вище середнього.

«Актуальність інтернет-досліджень в Україні зростає стрімкими темпами, оскільки на сьогоднішній день кожен четвертий мешканець країни регулярно користується глобальною мережею. У Києві цей показник досягає 50%, - відзначає керівник проекту Іван Дубінський. - Ця статистика дає привід говорити про високий рівень інтересу до  інтернет-досліджень, які дають можливість швидко і якісно провести зріз ринкових даних і визначити думку достатньо великої частини населення».

Відео дня

Партнером проекту виступила дослідницька компанія InMind. Компанія здійснює прямий рекрутінг учасників панелі, формуючи її репрезентативну частину - Gold Opinion, яка вже сьогодні складає близько 2000 панелістів. 

Довідка:

OPINION – проект, що спеціалізується на інноваційних методах маркетингових досліджень: CAWI, CAPI, CATI.

InMind – одна з провідних дослідницьких компаній повного циклу. Надає широкий спектр послуг в області маркетингових досліджень і консалтингу.