Український ринок друкованих засобів масової інформації поповнився новим щомісячним виданням "Telecity" – першим україномовним глянцевим журналом про кіно та телебачення.

Нове видання сьогодні на прес-конференції в УНІАН презентував президент холдингу “Главред-медіа” Віктор ШЛІНЧАК.

“Нам надзвичайно приємно презентувати цього дня, у переддень Дня Незалежності, нове видання. Це глянцевий журнал "Telecity", журнал про кіно та телебачення. З сьогоднішнього дня журнал "Telecity" буде в кожному з кіосків “Союздруку” і на розкладках”, - повідомив В.ШЛІНЧАК.

Відео дня

У свою чергу керівник проекту “Telecity” Алла ТРЕТЬЯКОВА висловила жаль, що в Україні дуже мало україномовних видань, і саме тому, за її словами, вихід першого глянцевого україномовного журналу про телебачення – подія доволі визначна.

“Ми вирішили зробити цей журнал для усіх людей, які дивляться телебачення, для глядачів. Адже кожен день ми вмикаємо телевізор і впускаємо у своє життя тих людей, які там працюють, і ми хотіли б показувати і будемо показувати у своєму журналі життя тих людей, яких ми бачимо кожен день з екранів телевізора. Ми також хотіли б показати, що відбувається за лаштунками знімальних груп і каналів, показати, як робиться телебачення”, - відзначила вона.

За словами В.ШЛІНЧАКА, журнал створений за новими дизайнерськими технологіями, він буде диктувати тенденції у телевізійній моді, і деякою мірою - на телевізійному ринку. “Я думаю, що цей журнал зможе зайняти саме таку свою нішу, власну нішу серед глянцевих журналів, хоча, скажімо так, ми не бачимо тут на нинішньому ринку конкурентів”, - сказав В.ШЛІНЧАК.

Він також зауважив, що журнал “Telecity” суттєво відрізняється від ще одного проекту холдингу “Главред-медіа” - журналу “Телекритика” і концептуально, і своїм наповненням.

Водночас головний редактор нового журналу Юлія ЛИТВИНЕНКО зазначила, що у “Telecity” читач не знайде телевізійної програмки, адже цей журнал – не звичайний ТБ-гід, яких зараз “величезна кількість на українському медіа-ринку”. За її словами, це якісно новий рівень подачі інформації, “Telecity” – це видання про телебачення як мистецтво.

"В Україні телебачення набагато якісніше, до речі, як і кіно, ніж ми думаємо про нього. І тому цей проект, журнал “Telecity” покликаний підвищити статус і якість як українського телебачення, так і українського кінематографу”, - сказала Ю.ЛИТВИНЕНКО.

За її словами, ідея об’єднати “телевізійників” навколо журналу виникла в А.ТРЕТЬЯКОВОЇ. “Ми вирішили об’єднати людей, які є свого роду вже історією вітчизняного телебачення. Люди, які знають телебачення, мають робити журнал і пояснювати, хто є хто в українському телебаченні і в світовому також”, - вважає Ю.ЛИТВИНЕНКО.

Вона також повідомила, що авторами журналу стали відомі журналісти і телеведучі, серед яких, наприклад, ведучий програми “Вести” на російському телеканалі РТР Дмиро КИСЕЛЬОВ, російський журналіст Кирило ВИШИНСЬКИЙ, а також відомі українські журналісти і телеведучі Микола ВЕРЕСЕНЬ, Роман СКРИПІН, Єгор СОБОЛЄВ та інші.

“Ми хотіли б бачити усіх людей, які знають, як робити якісне телебачення в Україні і готові цими думками поділитися. Крім того, цей журнал – це найповніша колекція історій про телезірок, тому що життя більше, ніж це показує телебачення, і ми хотіли б показати нашим глядачам і, ясна річ, читачам, що люди, які роблять телебачення, набагато більш цікаві, ніж ви можете побачити їх у якихось коротких телепрограмах. Тому їхня історія і їхній успіх – це також тема нашого журналу”, - зазначила Ю.ЛИТВИНЕНКО.

В.ШЛІНЧАК пообіцяв порадувати читачів ексклюзивними фотосесіями на сторінках журналу, а також повідомив, що за місяць відкриється сайт видання www.telecity.com.ua