27 липня 2007 року у Києві на вул. Коцюбинського, 14 відкриється 100-й заклад  мережі ресторанів швидкого обслуговування «Піца Челентано».

З часу відкриття першого ресторану мережі у місті Львові у 1998 році пройшло дев’ять років. І тепер їх – 100! Сьогодні це - найбільша франчайзингова мережа ресторанів формату quick&casual (ресторани швидкого обслуговування) в Україні. Географія ресторанів «Піца Челентано» охоплює 58 міст, серед яких не лише столиця та всі обласні центри, а й невеликі міста. 

Сотий ресторан повністю відповідає стандартам торгової марки, але водночас, як і всі ресторани бренду , вирізняється унікальним оформленням і дизайнерськими рішеннями. Ювілейний ресторан, як і всі інші ресторани «Піца Челентано», буде вражати яскравим настроєм і позитивною атмосферою. Тут знайдеться все необхідне для того, щоб молоді, амбіційні, креативні і успішні «міські професіонали» насолоджувались комфортним відпочинком і просто смачною їжею у тусовочній атмосфері.

Відео дня

Сотий ресторан «Піца Челентано» приєднається до  115 ресторанів  Всеукраїнського дисконтного  клубу  EgoЇсти . Проект розпочав роботу 1 грудня 2006 року. Власниками дисконтних карток клубу EgoЇсти вже стали більше ніж 300 000 відвідувачів ресторанів торгових марок «Піца Челентано», «Картопляна Хата», «Кафе Пункт», «Япі»  - франчайзингових мереж, що розвиває компанія Fast Food Systems.

В день відкриття 100-го ресторану, всі відвідувачі усіх ресторанів «Піца Челентано» в Україні отримають в подарунок веселі сувеніри. А в ювілейному закладі на честь відкриття презентуватиметься святковий торт з 100 свічками. В ході святкування передбачена велика прес-конференція УНІАН. Серед запрошений гостей будуть присутні журналісти і партнери торгової марки. Засновники торгової марки «Піца Челентано» готують веселий сюрприз для учасників прес-конференції.

«Піца Челентано» має багато планів та потенціалу щодо розвитку. Так, наприклад,  найближчим часом відкриються ресторани у Молдові. Будуть запускатися нові маркетингові програми для  вдосконалення сервісу в ресторанах бренду.  Проект дисконтного клубу EgoЇсти  запропонує постійним відвідувачам ресторанів цікаві можливості.

Відкриття сотого ресторану – надзвичайно важлива подія в житті ТМ «Піца Челентано», тепер можна сміливо стверджувати, що в цього бренду зміцніли крила і він сягатиме нових висот. Не випадково, символом святкування є веселий образ -  барвиста Пташка-Країна, що підкреслює, водночас, як  темпи розвитку бренду, так і його характер – яскравий, легкий та іронічний.