Тоді як керівництво країни декларує курс на ринкову економіку, західні цінності і обіцяє золоті гори іноземним інвесторам, успішним бізнесом в Україні можуть похвастатися небагато компаній з іноземним капіталом. Однією з таких компаній є голландський медіахолдинг Telegraaf Media Group (TMG). Це незалежна мультимедійна група з більш ніж сторічною історією. В основу філософії TMG покладений принцип верховенства інформації. Цей же принцип компанія пропагує і в Україні.

Telegraaf Media Ukraine і її дочірна компанія Telegraaf Magazines Ukraine офіційно вийшли на видавничий ринок України весною 2005  р., придбавши п`ять популярних журналів, які видавалися раніше CPL Group. В даний час чималий список видаваних журналів представлений наступними виданнями: Domus Design (інтер`єр і дизайн), Panorama (бортовий журнал МАУ), What’s On (міський тижневик), «Майстер» (журнал «Своїми Руками»), Gourmet Guide (путівник по ресторанах), «Кохана» (жіночий глянцевий журнал), Glance (журнал про зірки і світське життя).

Проте найбільш незвичайний, перспективний і динамічний напрям діяльності компанії втілює саме газета «Огляд». З одного боку, мета видання достатньо звичайна  надати читачеві актуальну, об`єктивну і корисну інформацію. Але є і родзинка: концепція «Огляду» заснована на досвіді провідних західних видань, які завоювали лідируючі позиції в більш, ніж 10  країнах світу.

Відео дня

Що це означає? Газета абсолютно безкоштовна! При чому це не паперове сміття рекламної властивості, яке проїлося, а справжня серйозна газета з актуальною і об`єктивною інформацією. Хочеться відзначити, що безкоштовні газети є найбільш популярним джерелом отримання новин у жителів Західної Європи: більше 50% читачів у Франції, Голландії, Данії, Італії і Іспанії віддають перевагу ранішнім безкоштовним виданням. Чим українці гірші?

«Огляд» не потрібно спеціально шукати.  До ваших послуг найбільша в Києві мережа дистрибуції. Тепер не потрібно витрачати час на перегляду ранішніх новин — достатньо по дорозі на роботу (на кожному великому перехресті або біля станцій метро) взяти газету у промоутерів, яких легко впізнати по одягу з символікою «Огляду», і витратити якийсь час на читання новин. Видавці «Огляду» поставили перед собою непросте завдання: змінити упереджене відношення до безкоштовних видань, довівши, що безкоштовна газета  це джерело об`єктивної і корисної інформації. Іноземний капітал вигідно відрізняється від тих, що стали звичними, «кишенькових» газет тієї або іншої фінансової групи. «Огляд» в поданні інформації не залежить від української кон`юнктури і різноколірних політичних сил.

Видання орієнтоване на більш ніж 200-тисячну аудиторію читачів — яскравих представників найдинамічного покоління (25–45  років), для яких актуальний новинний коктейль з тематичних рубрик: кар`єра і освіта, телекомунікації, спорт, подорожі, здоров`я, стиль життя.

Готується до запуску інтернет-версія газети «Огляд», яка стане більш, ніж просто джерелом інформації (деталі сюрпризу видавці поки не розкривають). Для людей, які ведуть активний спосіб життя і відчувають брак часу, оновлена газета стане просто знахідкою. З 16  квітня газета змінила формат і виходить п`ять разів на тиждень. Оновлений «Огляд» підтверджує істинність девізу видання «Вчасно про важливе!» і дозволяє киянам поглянути на світ іншими очима.

У подальших планах холдингу в 2007–2008  рр. Telegraaf Media Ukraine - активно зайнятися додатковими видами медіа, формуючи мультимедійну компанію в Україні, аналогічну головному офісу в Голландії. Просуваючись цим шляхом, компанія має намір запропонувати своїм клієнтам, партнерам і читачам широкий спектр нових цікавих продуктів.