У Києві презентовано першу частину міжнародного проекту «Духовне відродження людини і суспільства».

Як передає кореспондент УНИАН, у ході презентації, що пройшла сьогодні в УНІАН, президент-засновник, науковий керівник центру і системи “Розвиток Людини”, академік Російської Академії природничих наук та Міжнародної дипломатичної Академії, доктор філософських наук, професор Михайло МІАНІЄ зазначив, що перша частина проекту присвячена формуванню людини як особистості.

За його словами, проект «Духовне відродження людини і суспільства» ставить перед собою завдання навчити того, що досі не навчають у школі: ставити і досягати мети, як знаходити і не втрачати друзів, як керувати своїми емоціями, як не хворіти, як і для чого жити та багато іншого.

Відео дня

М.МІАНІЄ зазначив, що традиційне навчання відбувається у доволі нудній формі, “а у кожної людини є потреба у спілкуванні, потреба творити”. За його словами, суспільство не дає людині чіткої установки, ким бути і як жити, тому все це за людину вирішує реклама.

М.МІАНІЄ також зауважив, що система “Розвиток людини” працює в рамках відповідних організацій протягом 14 років, а це близько 15 тисяч навчальних годин.

За словами М.МІАНІЄ, для того, щоб людина була особистістю, їй необхідно чітко знати, чого вона хоче від життя, заради чого варто жити, формувати в собі сильні особисті якості, навчитися керувати своїм часом та емоціями, навчитися думати і діяти. На його думку, людині також необхідно володіти певними навиками: як робити компліменти, як брати участь в культурних заходах тощо.

М.МІАНІЄ зазначив, що для того, щоб людина формувалася як особистість, їй необхідно повірити, насамперед, в себе, побачити, який прекрасний і дивовижний світ.

***Суть міжнародного проекту «Духовне відродження людини і суспільства» - зростання духовності і єдності суспільства, максимальна активізація позитивних процесів у всіх основних сферах (наука, освіта, культура, бізнес, політика, суспільний рух і т.д. всього 9 напрямів, 45 основних програм).

Кінцева мета проекту - наукове підтвердження основних положень проекту, введення нових наукових дисциплін і спеціальностей, підготовка підручників, методичної допомоги, введення даних знань про людину і суспільство в школи, вищі навчальні заклади, післядипломну освіту, створення дослідницького центру та інститутів підвищення кваліфікації з даних дисциплінах, створення філіалів центрів “Розвиток людини” у всіх обласних центрах України (на сьогодні формуються і працюють 12 філіалів).