Ціни на продукти харчування в 2006 році збільшилися на 11,2%, тоді як за методологією розрахунку Державного комітету статистики України цей показник становив 3,5%.

Такі дані спільного дослідження маркетингового агентства I-BTL і аналітичної групи EPravda.com.ua: «Альтернативний моніторинг інфляції в 2006-2007 роках» були представлені сьогодні на прес-конференції в УНІАН.

За даними дослідження, ціни на товари побутової хімії зросли на 18,3%, товари особистої гігієни і парфумерії - на 3,6% (за даними Держкомстату, зростання цін на непродовольчі товари за 2006 рік становило 2,5%).

Відео дня

За словами представника «Экономической правды» Ігоря ЛУЦЕНКА, дослідження проводилося в 12 найбільших містах України, в яких проживає близько чверті населення України. Міста були підібрані за величиною і географічною репрезентативністю. Моніторинг цін проводився в другій декаді січня 2006 і 2007 років.

І.ЛУЦЕНКО відзначив, що дослідження щодо зміни цін на послуги не проводилися, так, на його думку, оцінки Держкомстату на цьому напрямі можна вважати найбільш точними.

За його словами, якщо в методологію розрахунку інфляції Держкомстату підставити дані, одержані за підсумками дослідження, то інфляція в 2006 році була б на рівні 15,8%.

При цьому І.ЛУЦЕНКО зазначив, що об`єктом дослідження була споживча корзина українців середнього класу, тоді як Держкомстат робить свої розрахунки, орієнтуючись на потреби малозабезпечених верств населення.

Довідка УНІАН. Рекламне агентство I-BTL з`явилося на українському ринку інтегрованих маркетингових комунікацій як дочірня компанія KAS Group (відоме брендом «Прима-Люкс»). У грудні 2001 року, повідомляється на сайті компанії, I-BTL стало незалежним агентством і на початку 2002 року одержало ексклюзивний контракт з Imperial Tobacco International Ltd.

У 2003 році агентство зайняло Sales/BTL сегмент і почало спеціалізуватися на наданні BTL- і трейд-маркетингових послуг. I-BTL на початок 2004 року мало своїх представників у всіх основних містах України.

На сьогоднішній день у головному офісі компанії працюють 15 фахівців. У регіональних представництвах – 52, проектний персонал – близько 500 чоловік.