15 грудня 2006 року буде підбито підсумки Другого щорічного опитування журналістів «Український туризм-2006 очима української преси».

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив директор Центру туристичної інформації Національної туристичної організації при Держтурадміністрації Володимир ЦАРУК.

За його словами, цього року кількість номінацій збільшено з 18 до 22, наприклад, вирішено відзначити лідерів популярних туристичних напрямів - Туреччина і Крим, а також – кращого керівника облдержадміністрації, який опікає туризм. Крім того, додано спеціальні відзнаки за кращий інтернет-сайт про туризм, кращий прес-тур по Україні і за кордон, кращу туристичну мережу продажу путівок тощо.

Відео дня

Оцінювати структури, що мають відношення до туризму і його розвитку в Україні, будуть журналісти з різних регіонів України – близько 60 чоловік.

Як очікує Центр туристичної інформації, а також партнери акції, цей конкурс допоможе визначити кращих в туристичній галузі, оцінити роботу туроператорів, санаторіїв, курортів, авіакомпаній, профільних видань тощо. Крім того, це допоможе самим компаніям надалі розвиватися.

Як зазначила присутня на прес-конференції головний редактор журналу «Мандри» Леся МОСКАЛЕНКО, «наш ринок поки що залишає бажати кращого, я як турист можу сказати: ілюзія така, що вибір величезний. Коли приступаєш до вибору, то або платиш дуже великі кошти, або їдеш до Туреччини або Єгипту – вибору немає. Сподіватимемося, що нашими спільними зусиллями ця ситуація зміниться».

При цьому вона зазначила, що новинкою літнього сезону поточного року стала Греція – вона посіла друге місце серед українців за відвідуваністю після Туреччини. Також новинками сезону стали Близький Схід, Йорданія.

За словами В.ЦАРУКА, збільшився потік на Кіпр і до Тунісу. За в`їзним туризмом поточного року спостерігалося значне збільшення туристів з Німеччини, Польщі, Угорщини.

Водночас, як наголошувалося на прес-конференції, головні гравці туристичного ринку України залишаються колишніми протягом декількох останніх років. «Стати оператором і вийти в лідери зараз дуже складно, оскільки наш туристичний ринок хоча і не надпотужний, але це колосальні кошти», - зазначила Л.МОСКАЛЕНКО, додавши, що за останні 4 роки десятка провідних операторів, яка була, не змінилася і не змістилася.