ЗАТ «Одеський коньячний завод» і ТОВ ТД «Мегаполіс» не виключають можливості злиття.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні в ході прес-конференції в УНІАН заявили керівники цих компаній.

Як сказав голова правління ЗАТ «ОКЗ» Роберт ГУЛІЄВ, на сьогодні ці компанії об`єднали портфелі брендів, але в перспективі можливе злиття, в тому числі й обмін акціями. «Передумови для цього є», - заявив він.

Відео дня

За його словами, компанії знайшли порозуміння між собою, внаслідок чого Одеський коньячний завод оптимізує свою лінійку горілок, а ТД «Мегаполіс» відмовиться від будівництва коньячного заводу в Криму.

Як повідомляв УНІАН, ЗАТ «Одеський коньячний завод», продукція якого займає 24% українського коньячного ринку, і ТОВ «ТД «Мегаполіс» підписали договір про співпрацю у сфері продажів і дистрибуції. Договір набуває чинності з 26 жовтня 2006 року й передбачає, що подальші продажі продукції ОКЗ (сильні бренди ТМ «Шустов» ОКЗ і ТМ «Хортиця» АП «Імідж-Холдинг») здійснюватиме ТД «Мегаполіс».

Довідка УНІАН. Одеський коньячний завод заснований у 1863 році. Підприємство перетворене в ЗАТ у грудні 2002 року. ОКЗ належить торгова марка «Шустов». На даний час завод випускає 23 види ординарних і марочних коньяків, 13 видів горілки, 4 види шампанського (12 найменувань). У цілому за 2005 рік було реалізовано продукції на 208 млн. 106 тис. грн. За оцінками аналітиків заводу, частка ринку підприємства становить 24,18% вітчизняного ринку коньяку.

Торговий дім «Мегаполіс» створений у 1995 році. В 2003 році ТД спільно з українсько-датською компанією «Імідж Холдинг» почав продаж горілки під торговою маркою «Хортиця».

ЛГЗ «Хортиця» повністю належить українсько-датській компанії «Імідж Холдинг». ЛГЗ «Хортиця» в 2005 році виробив 4 млн. дал міцних спиртних напоїв.