Будівництво харківської ділянки автобану “Харків-Сімферополь” припинено.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомляє сьогодні офіційний інтернет-сайт Харківської облдержадміністрації з посиланням на начальника головного управління промисловості, транспорту і зв`язку Владилена ВАВІЛОВА. За його словами, нині з держбюджету виділяються кошти на капітальний ремонт доріг Харківщини та інші роботи, пов`язані з підготовкою області до зими. Що стосується бюджетного фінансування будівництва автобану, то воно фактично припинено.

Сайт нагадує, що нинішнього року планувалося ввести в експлуатацію ділянку високошвидкісної траси “Харків-Сімферополь” від Люботина до Мерефи й почати будівництво мостів на ділянці Красноград - Перещепино (Дніпропетровська область). В цілому на будівництво автобана в найближчі два роки повинні були виділити 2 млрд. гривень бюджетних коштів.

Відео дня

Як повідомляв УНІАН, раніше голова Харківської облдержадміністрації Арсен АВАКОВ висловив побоювання з приводу того, що будівництво харківської ділянки автобану “Харків-Сімферополь” може перетворитися на довгобуд.

За його словами, “на будівництві цього об`єкту передбачалося освоювати колосальні кошти - по два мільярди гривень на рік. І ось зараз мені не сподобався той факт, що відкликано 150 мільйонів гривень”.

А.АВАКОВ висловлював надію на те, що найближчим часом йому вдасться переговорити з новим керівником "Укравтодору" Володимиром  ДЕМІШКАНОМ і розв`язати проблеми, які виникли.

За даними прес-служби облдержадміністрації, ділянка автобану Харків – Красноград - Перещепино спроектована як траса першої категорії. В 2006 р. планувалося ввести в експлуатацію ділянку Люботин - Мерефа (протяжність 6,5 км), почати будівництво мостів на ділянці Красноград - Перещепино та провести інші роботи. Більшу частину будівельних робіт ведуть харківські підрядники.