ТОВ Снек Експорт  є лідером серед національних компаній-виробників снекової продукції

в Україні,  та володіє портфелем таких брендов як: 

ТМ Козацька розвага - абсолютний лідер на ринку солоних горішків;

Відео дня

ТМ Флінт - займає перше місце в сегменті сухариків;

ТМ Мачо - лідер ринку фісташок і преміум-горіхів;

ТМ Морські - лідери ринку снеков морепродуктів;

та  такі молоді торгові марки, що динамічно розвиваються:

ТМ FanNut;

ТМ Red Pіstachіo;

ТМ Смайлик.

За останніми результатами незалежних досліджень агентства ІQ-medіa серед торгових марок солоних сухариків з`явився абсолютний лідер - ТМ "Флінт", що увійшла на даний момент вже в 55 тис. роздрібних торгових точок України (95%), "відкусивши" близько 46% частки українського ринку сухариків.

Приблизно півтора роки тому за даними дослідницької компанії UMP сухарики ТМ "Флінт" входили в трійку лідерів разом із ТМ "Кириешки" і ТМ "3 корочки". І от, незважаючи на тверду конкурентну боротьбу, лідер 2006 року на ринку снеков у сегменті сухариків визначений - їм стала ТМ "Флінт".

Широка асортиментна лінійка смаків сухариків ТМ "Флінт", що включає в себе 8  популярних у споживача позицій; строге дотримання санітарно-гігієнічних норм і контроль якості на всіх етапах виробництва; відмінні смакові властивості, що дають на дегустаціях більш 70% переваги над основними конкурентами; безпрецедентні акції всеукраїнського масштабу та активна рекламна підтримка яскравими і динамічними тв-роликами із нестандартними промо- і PR-заходами, орієнтованими на молодь – є  основними складовими шаленої популярності і високого положення на ринку сухариків ТМ "Флінт".

           Охоронці національної ідеї можуть спати спокійно. Перефразуючи вождя світового пролетаріату можна сказати: "Революція, про яку так довго говорили "снековики" -  здійснилася!". Вперше в сегменті українського ринку снеків вітчизняний виробник серйозно обійшов російських інтервентів, зайнявши лідируючі позиції практично у всіх основних снекових сегментах (сухарики, горіхи, фісташки - більш 50% у кожному із сегментів).

         

Сергій Поліський, директор по маркетингу ТОВ СНЕК ЕКСПОРТ: "Не таємниця, що імпортери дуже сильно залежать від  материнської структури. Як результат подібної залежності - недостатня швидкість прийняття рішень, відсутність чіткого контролю в цілому над ситуацією по ринку. Наша компанія, як вітчизняний виробник, таких проблем не має, реагуючи на всі зміни ринку чітко й оперативно, це є дуже важливим фактором, що обумовлює наше лідерство. Зауважу, що ТМ "Флінт" - модний, популярний бренд і його споживач купує не просто сухарики, а усвідомлено вибирає саме НАШУ торгову марку".

          Крім того, завдяки розширенню мережі дистрибуції, продукція торгових марок "Флінт" і "Козацька розвага" є вже практично в кожному населеному пункті України.

          Альберт Емері  якось дав таке дотепне визначення: "Маркетинг - це просто цивілізована форма війни, у якій  найчастіше  виграють за допомогою слів, ідей і логічного мислення". А на війні, самі розумієте, як на війні. Хтось перемагає, а хтось - капітулює.

Більш докладно поспілкуватися з переможцями Ви зможете в Києві 29 червня 2006 року на прес-конференції з представниками компанії СНЭК ЕКСПОРТ, що відбудеться в 14.00 за адресою: 01001, Київ 1, вул. Хрещатик, 4 (УНІАН).

Довідка:

ТОВ СНЭК ЕКСПОРТ, найбільша українська компанія по виробництву снеков. Компанія заснована в 2000 році. Випускає продукцію наступних торгових марок:

ТМ Козацька розвага - абсолютний лідер ринку солоних горіхів;

ТМ Флінт - займає перше місце в сегменті сухариків;

ТМ Мачо - лідер ринку фісташок і преміум-горіхів;

ТМ Морські - лідери ринку сушених  морепродуктів;

+ молоді торгові марки, що динамічно розвиваються:

ТМ FanNut;

ТМ Red Pіstachіo;

ТМ Смайлик.

Компанія розташована у м. Дніпропетровськ, основні виробничі потужності знаходяться в Дніпропетровській області.