Без підтримки реформи житлово-комунального господарства (ЖКГ) із боку споживачів комунальних послуг вона приречена на провал. Таку думку сьогодні в ході прес-конференції в УНІАН висловив народний депутат, голова підкомітету з питань ЖКГ при Комітеті ВР з питань будівництва, мостобудування і ЖКГ Олексій КУЧЕРЕНКО.

О.КУЧЕРЕНКО вважає, що головним акцентом реформи житлово-комунальної галузі повинен стати захист прав споживачів.

При цьому, за його словами, підтримка реформи споживачем повинна полягати в розумінні того, що робиться владою й підприємствами ЖКГ для реформування комплексу, а також у розумінні тих обов`язків, які повинен нести сам споживач. «Останніми роками, обговорюючи реформу ЖКГ, ми багато говоримо про проблеми підприємств ЖКГ, водотеплопостачання, про проблеми органів місцевого самоврядування, про масу різних проблем, при цьому забуваючи про споживачів, без яких, власне, ця реформа неможлива», - зазначив О.КУЧЕРЕНКО.

Відео дня

Він переконаний, що «реформа ЖКГ не є суто законодавчою або адміністративною, вона є соціально-політичною реформою - одним із найхворобливіших питань країни. Тому, поки ми не зробимо споживача партнером держави в реформуванні ЖКГ, ніякої реформи не буде», - сказав народний депутат.

Як повідомив О.КУЧЕРЕНКО, Комітетом ВР із питань будівництва, мостобудування і ЖКГ розроблена програма дій, однією з основних тез якої є необхідність доопрацювання законодавства у сфері ЖКГ.

Як повідомляв УНІАН, 14 вересня міністр будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України Володимир РИБАК заявив, що уряд затвердить програму реформування житлово-комунального господарства України наприкінці вересня. В.РИБАК повідомив, що в Міністерстві будівництва вже створено спеціальний департамент, який детально займається саме питаннями реформування ЖКГ.